گردهمایی بزرگ استارت‌آپ‌های ایرانی در اینوتکس ۲۰۱۸
به میزبانی تهران؛ ۸

گردهمایی بزرگ استارت‌آپ‌های ایرانی در اینوتکس ۲۰۱۸

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۴۵ | ۵ دقیقه

هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۱۸ (INOTEX 2018)، بزرگترین نمایشگاه تخصصی در حوزه تکنولوژی و نوآوری در ایران از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار خواهد شد.

نوپانااینوتکس بزرگترین گردهمایی استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهنده‌های ایران است که با هدف افزایش هم‌افزایی میان فعالان حوزه استارت‌آپی برگزار می‌شود.

پارک فناوری پردیس با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کشور به‌عنوان متولی این رویداد بین‌المللی امسال میزبان 150 استارت‌آپ، 16 شتاب‌دهنده، 11 سرمایه‌گذار خطرپذیرو بیش از 100 شرکت دانش بنیان در این نمایشگاه است.

امسال موضوع اصلی نمایشگاه اینوتکس«شهر هوشمند» است و این نمایشگاه با توجه ویژه به بحث مدیریت هوشمند انرژی، حمل و نقل هوشمند، اینترنت اشیا، زیرساخت‌های هوشمند، بهداشت و سلامت هوشمند و البته محیط و محل زندگی هوشمند طراحی شده است. به همین دلیل اولین گردهمایی شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران با حضور شهرداران، در حاشیه اینوتکس2018 و با هدف تبیین مفهوم شهر هوشمند برگزار می‌شود.

یکی از مهمترین بخش‌های نمایشگاه امسال بخشی به نام استیج است که در قالب یک برنامه سه روزه با هدف بررسی چالش‌های استارت‌آپی ایران طراحی شده است. در این برنامه  به موضوعاتی چون سرمایه‌گذاری اولیه و کلان، موضوعات حقوقی، مشکلات توسعه فنی و رشد استارت‌آپ‌ها پرداخته خواهد شد. رویداد ایده‌های ارزشمند، رویداد بانی، صبح خلاق تهران از دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه استیج در اینوتکس امسال برگزار می‌شود.

اینوتکس تلنت، یکی دیگر از برنامه‌های ویژه امسال است که نقش پل ارتباطی بین استارت‌آپ‌ها و متقاضیان جویای کار را ایفا می‌کند. در این بخش فارغ‌التحصیلان می‌توانند با استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های مختلف آشنا شوند و از فرصت‌های شغلی موجود در این شرکت‌ها مطلع گردند.

در حاشیه اینوتکس 2018، فن‌بازارهای سراسر کشور نیز در قالب یک گردهمایی به همفکری و تبادل ایده خواهند پرداخت. یکی دیگر از برنامه‌های امسال برگزاری دومین نشست تجاری فناوری (D8) با حضور شرکتهای فناور 4 کشور در حوزه انرژی های تجدیدپذیر در ایران خواهد بود که با محوریت بررسی فرصت‌های مناسب برای مشارکت برگزار می‌شود.

اینوتکس 2018
 

هکتان اینوتکس نیز از جمله برنامه‌های جانبی امسال این نمایشگاه است که از یک هفته قبل آغاز شده و در مراسم افتتاحیه نمایشگاه برندگان این ماراتون اعلام خواهند شد.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری، طی 6 دوره میزبان بیش از 750 شرکت فناور از 25 کشور جهان بوده و انعقاد بیش از 130 سند همکاری در دوره‌های گذشته ، بخشی از دستاوردهای این رویداد بوده است. امسال بیش از هزار فعال در حوزه نوآوری و فناوری در قالب استارت آپ و شرکت دانش بنیان در نمایشگاه اینوتکس شرکت می‌کنند و روزانه بیش از 2000 نفر از این رویداد بازدید خواهند کرد. این نمایشگاه از روز پنجشنبه 14 تا شنبه 16 تیرماه از ساعت 10صبح تا 8 شب برای حضور علاقمندان برپاست.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد می توانند از طریق لینک www.evand.com/events/inotex2018 اقدام کنند.

برچسب‌ها: اینوتکس ۲۰۱۸نمایشگاه اینوتکساستارت‌آپinotex 2018
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.