بانک آینده به بهترین ایده‌ها و نوآوری‌ها، جایزه می‌دهد
فراخوان ایده‌پردازی رویش ارغوان منتشر شد؛ ۸

بانک آینده به بهترین ایده‌ها و نوآوری‌ها، جایزه می‌دهد

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۰ | ۳ دقیقه

بانک آینده، با برگزاری جشنواره ایده‌پردازی «رویش ارغوان» و با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای اقشار مختلف جامعه، به برترین و جذاب‌ترین ایده‌ها و طرح‌ها در حوزه بانکی، جوایز ارزنده‌ای را اهدا می‌کند .

نوپانا، به نقل از فصل اقتصاد: دبیرخانه برگزاری جشنواره ایده‌پردازی «رویش ارغوان»، با انتشار دومین فراخوان از علاقه‌مندان به نوآوری در حوزه بانکی، دعوت می‌کند؛ با شناسایی نیازهای آشکار و پنهان گروه‌های مختلف جامعه مانند: پزشکان، مهندسان، وکلا، تجار، خانم‌های خانه‌دار، دانشجویان و بازنشستگان، ایده‌ها و طرح‌های جذاب خود را در جهت پاسخ‌گویی به این نیازها، به‌صورت مکتوب ارسال کنند.

دبیرخانه جشنواره، هم‌چنین مؤسسات و شرکت‌های گردشگری، تولیدکنندگان، هنرمندان، کشاورزان، واحدهای نوپا (استارت‌آپ‌ها) و کسب‌وکارهای اینترنتی، کسبه و بازاریان و سایر فعالان اقتصادی را نیز جزء گروه‌های مورد هدف این طرح، قرار داده است. بر همین اساس، چنان‌چه، پیشنهاد دهندگان، بتوانند؛ ایده‌های خلاق و طرح‌های نوآورانه‌ای برای تعامل مؤثر بانک آینده با فعالان مذکور را ارائه‌ نمایند؛ جوایز ارزنده‌ای به آنها، اختصاص خواهد یافت.

جوایز نقدی بانک آینده به برگزیدگان و ایده‌های برتر 

در این فراخوان آمده است: بانک آینده به ایده‌ها و طرح‌های برتر اول تا سوم که با نظر هیأت داوران جشنواره، حائز شرایط و مؤثر، معرفی شوند؛ جوایز نفیسی به شرح بعدی اعطا خواهد کرد. ایده نخست؛ مبلغ ۳۰۰ (سیصد) میلیون ریال، ایده دوم؛ ۱۵۰(یک‌صد و پنجاه) میلیون ریال و ایده‌ای که مقام سوم را در جشنواره «رویش ارغوان» کسب کند؛ مبلغ ۱۰۰(یک‌صد) میلیون ریال . 

۱۰ تیرماه سال ۱۳۹۷، آخرین مهلت ارسال ایده‌ها 

مهلت ارسال ایده‌ها و طرح‌ها تا پایان ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه، دهم تیرماه سال ۱۳۹۷، تعیین شده است . 
از شرکت‌کنندگان تقاضا می‌شود؛ طرح‌های خود را به‌صورت مکتوب و صِرفاً از طریق تارگاه رسمی بانک آینده (فهرست ارسال ایده/ پیشنهاد)، به‌نشانی www.suggestions.ba24.ir ارسال کنند . 
ضمناً علاقه‌مندان، می‌توانند؛ در صورت داشتن هرگونه سؤال و ابهام و برای کسب اطلاعات بیشتر، با شماره تلفنهای (۸۹۳۴۷۲۳۰ و ۸۹۳۴۷۲۳۰-۰۲۱)، تماس حاصل فرمایند. 

برچسب‌ها: ایده‌پردازینوآوریبانک آیندهرویش ارغوان
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.