تغذیه استارت‌آپی کودکان
15 دقیقه تا سلامت ۸

تغذیه استارت‌آپی کودکان

توسط محمد پویا | ۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۵:۱۵ | ۳ دقیقه

استارت‌آپ تیستل‌بیبی تمرکز خود را روی بهبود وضعیت غذایی کودکان گذاشته است.

نوپانا: شرایط زندگی در این دوره ایجاب می‌کند که فرصت خانه‌داری و مراقبت و پرورش کودکان و فرزندان کمتر پیش بیاید و اکثر زوج‌ها در بیرون از خانه مشغول به‌کار هستند.

به گزارش نوپانا، با این شرایط ممکن است آن‌ها در مورد سلامت غذایی کودک دچار مشکل شوند و خوراکیهایی به کودک خود بدهند که ارزش غذایی آن‌چنانی نداشته باشد. در همین راستا استارت‌آپ تیستل‌بیبی (Thistle Baby)، اهمیت این مسئله را درک کرده است و به‌صورت هفتگی و با قیمتی ارزان‌تر از قیمت فروشگاه‌ها (هر بسته 2 دلار)، برای والدین بسته‌های مواد غذایی سالم ارسال می‌کند.

مواد غذایی موجود در این بسته‌ها، ارگانیک، کاملاً شسته و آماده طبخ هستند و تا آماده شدن، تنها حدود 15 دقیقه از وقت والدین را می‌گیرند.

موسس این استارت‌آپ، خانم شیری آونری (Shiri Avnery) نام دارد که بر اساس مشکلاتی که خود به‌عنوان یک مادر در زمینه تغذیه سالم فرزندانش تجربه کرده، این استارت‌آپ را تاسیس کرده است.

امروزه شرکت‌های زیادی در زمینه ارسال غذا و پرداختن به وعده‌های غذایی، فعالیت می‌کنند. اما هیچکدام مانند تیستل‌بیبی محصولات آماده پخت را به مشتریان خود نمی‌دهد. علیرغم این تیستل‌بیبی به صورت تخصصی روی تغذیه کودکان متمرکز است که دیگر استارت‌آپ‌های حوزه تغذیه، این ویژگی را ندارند.

برچسب‌ها: استارت‌آپایدهسلامت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا