خاطره‌بازی با گوشی‌های نوکیا 3310
سفر به دوران ماقبل اندروید ۷.۵

خاطره‌بازی با گوشی‌های نوکیا ۳۳۱۰

توسط محمد پویا | ۱۳۹۵/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۷ | ۳ دقیقه

نوکیا درکنار تولید محصولات جدید، دفتر خاطرات را نیز ورق زده است.

نوپانا: بازی اسنیک یا همان «مار» را به خاطر می‌آورید. مهییج‌ترین بازی دوران خود که پیش از هجوم اسمارت‌فون‌ها و تغییر در نسل بازی‌ها، محبوب‌ترین بازی بود اکثر ما را ساعت‌ها پای خود میخکوب می‌کرد.

به گزارش نوپانا، در نمایشگاه MWC یا کنگره جهانی موبایل، بزرگ‌ترین نمایشگاه تخصصی موبایل در دنیا که در بارسلونای اسپانیا برگزار شد، نوکیا حضور پررنگی داشت. این شرکت علاوه بر رونمایی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی جدید خود، در اقدامی جالب، از نوکیا 3310 جدید نیز رونمایی کرد.

این محصول، در مقایسه با سایر تلفن‌های همراه مدرن، در ظاهر چیزی ندارد که همین‌طور نیز هست. صفحه نمایش 2.4 اینچی، لمسی نبودن و داشتن دوربین 2 مگاپیکسلی چیزهایی نیستند که با ساده‌ترین مدل‌های اندروید قابل قیاس باشند اما این گوشی‌ها در خود چیزی دارند که هیچکدام از این نسل‌های جدید تلفن‌همراه ندارند. خاطره‌ مشترک چند نسل از کاربران، آن هم در روزهایی که تعداد تلفن‌همراه بسیار کم بودند، چیزی است که نام نوکیا را متمایز می‌کند. نامی که در ذهن با کلماتی همچون یازده‌دوصفر، فنلاند و اسنیک تداعی می‌شود.

بعد از آن دوران طلایی و با ورود سیستم‌عامل‌های تازه، نوکیا به حاشیه رفت، اما این روزها با استقبال خوب مردم از تولید مجدد نوکیا 3310،  این برند دوباره روی زبان‌ها افتاده و باید دید در ادامه راه، تا چه اندازه برای طرفداران پروپاقرص خود که کم هم نیستند، تصمیمات درستی می‌گیرد.                                        

برچسب‌ها: جهانتکنولوژی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا