کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۴

کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۱۵:۱۵ | ۲ دقیقه

کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ توسط مدرسه استارت‌آپ ایران در روز ۳۰ فروردین به مدت ۶ ساعت در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

نوپانا: نقش پررنگ فعالیت‌های بازاریابی دیجیتال در موفقیت و شکست استارت‌آپ‌های ایرانی قابل چشم پوشی نیست و هر موفقیت و شکستی هم علت و معلولی برای خود دارد.

در این کارگاه رمز موفقیت و اثربخشی فعالیت های بازاریابی دیجیتال را توسط توحید علی اشرفی، مدیر بازاریابی علی‌بابا با شما درمیان خواهیم گذاشت.

این کارگاه برای چه کسانی مناسب است؟

برای مدیران کسب‌وکارهای کوچک و متوسط آنلاین و آفلاین

افراد علاقه‌مند برای فعالیت در حوزه دیجیتال مارکتینگ

اعضای تیم های بازاریابی استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارها

ثبت‌نام این کارگاه از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۲۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

آموزش مهارت‌ها و تکنیک‌های استارت‌آپی و کسب‌وکاری از رسالت‌های مدرسه استارت‌آپ ایران است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگdigital marketingعلی‌بابابازاریابی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.