پای صحبت مدیران بازاریابی برترین استارتاپ‌ها در هفتمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ، DM talk!
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

پای صحبت مدیران بازاریابی برترین استارتاپ‌ها در هفتمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ، DM talk!

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۶ | ۴ دقیقه

بزرگ‌ترین رویداد بازاریابی دیجیتال DMTalk طی روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن به صورت آنلاین، و اجرا روی سن و با کارگردانی ۴دوربینه برگزار می‌شود.

نوپاناهدف از این رویداد انتقال تجربه افراد موفق این حوزه برای فعالان بازاریابی دیجیتال است. مخاطبین اصلی دی‌ام تاک مدیران و کارشناسان بازاریابی و بازاریابی دیجیتال، دانشجویان مارکتینگ، مدیران کسب‌وکارها و سایر علاقه‌مندان هستند.

در این رویداد امیر پاشا مدیر بازاریابی (CMO) دیجیکالا، میثم ملاشریفی معاون بازاریابی گروه اسنپ، امین سمیعی مدیر بازاریابی (CMO) اسنپ‌فود، علیرضا اشکان، مدیر بازاریابی کافه بازار، مهدی فروغی مدیر بازاریابی ازکی و  بیمیتو، رامین تسوجی مدیر بازاریابی شیپور، پوریا حمزه‌لویی مدیر بازاریابی (CMO) ایران تلنت، آیسان سبایی مدیر بازاریابی آچاره، سید مهدی اعتمادی مدیر بازاریابی (CMO) اُکالا، امیرعلی صبور مدیر بازاریابی (CMO) باسلام، هادی مرادی مدیر بازاریابی (CMO) تیمچه و لندو و امیر مستکین سردبیر دیجیاتو سخنرانی خواهند کرد.

موضوعاتی که در هفتمین رویداد دی‌ام‌تاک به آن پرداخته می‌شود، بر اساس مهم‌ترین و جدیدترین چالش‌های کامیونیتی بازاریابی دیجیتال تعیین شده است.

گذشته دی‌ام تاک

از سال ۹۷ رویداد تخصصی دی‌ام تاک با هدف نزدیکتر کردن افراد این حوزه به یکدیگر و ساخت یک کامیونیتی شروع شد، رویدادهای اول تا سوم به صورت دورهمی‌های تخصصی و با دعوت از حدود ۵۰ الی ۱۵۰ نفر از مدیران بازاریابی برگزار شد، اما در رویداد ۲۲۰ نفره چهارم، برای اولین بار علاوه بر دعوت شدگان، ثبت‌نام عمومی صورت گرفت. رویداد پنجم هم میزبان حضور ۴۰۰ دیجیتال مارکتر در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بود.

ششمین رویداد دی‌ام تاک که به عنوان بزرگترین رویداد این حوزه در سال ۹۸ از آن یاد می‌شود، با حضور ۸۰۰ نفر از مدیران دیجیتال مارکتینگ و آژانس‌های بازاریابی شناخته شده کشور برگزار شد.

شما می‌توانید برای ثبت‌‌نام با کد ۲۵ درصدی nopana از اینجا در ایوند ثبت‌نام کنید. همچنین ویدیوی کامل رویداد در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها: استارتاپدیجیتال مارکتینگdmtalk
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.