نوشته های مرتبط: کارگاه اصول دیجیتال مارکتینگ

نگاهی به هشتمین رویداد دی‌ام تاک؛ رشد با اهرم دیجیتال مارکتینگ

۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۰/ ۲۴ دقیقه

رویداد دی‌ام تاک ۸ در روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت امسال برگزار شد. دی‌ام تاک رویدادی تخصصی در حوزه بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود و هرساله متخصصان و علاقه‌مندان زيادي را گرد هم مي‌آورد. برگزاركننده اين رويداد رسانه دي‌ام برد است كه بر روي آموزش و انتقال دانش در حوزه ديجيتال ماركتينگ و ماركتينگ تمركز دارد.

پای صحبت مدیران بازاریابی برترین استارتاپ‌ها در هفتمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ، DM talk!

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۰۹:۵۶/ ۴ دقیقه

بزرگ‌ترین رویداد بازاریابی دیجیتال DMTalk طی روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن به صورت آنلاین، و اجرا روی سن و با کارگردانی ۴دوربینه برگزار می‌شود.

واقعیت‌هایی درباره دوره‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۸/ ۱۸ دقیقه

چند سالی است که تب دیجیتال مارکتینگ، تدریس آن و دوره فروشی در ایران بالا گرفته است. حالا دیگر هر کسی با خواندن چند مقاله خارجی یا داخلی، ادعای استادی این حوزه را دارد. کلید به دستانی که به شما وعدۀ پول‌دار شدن سریع می‌دهند! کافی است درلینکداین، اینستاگرام و یا هر جای دیگری عبارت دوره آموزش بازاریابی دیجیتال (یا دیجیتال مارکتینگ) را جستجو کنید، آن وقت است که صدها گزینه برای انتخاب پیش روی شما قرار می‌گیرد. در میان این نتایج اگر سوابق این اساتید را جستجوکنید، متوجه می‌شوید تعداد زیادی از آنها در واقع، استادنما هستند! زیرا تا جایی که ما می‌دانیم، استادی از دو راه به دست می‌آید: 1- از راه تحصیل 2- از راه تجربه، و بهتر اینکه هر دو گزینه با هم باشند.

«چین» پرشتاب ترین کشور جهان در توسعه اقتصاد دیجیتال

۱۳۹۹/۰۹/۰۸ - ۱۰:۴۰/ ۱۵ دقیقه

امسال هفتمین دوره کنفرانس جهانی اینترنت چین(WIC 2020) چهره دیگری به‌خود گرفت و درحالی برگزار شد که پاندمی کرونا بر روند برپایی این رویداد تأثیرگذار بود.

نیاز کسب‌وکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال

۱۳۹۸/۱۲/۲۰ - ۱۰:۰۷/ ۷ دقیقه

غیرممکن است کسب و کاری در فضای آنلاین کار کند و به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیازی نداشته باشد. اما انبوه ابزارها و خدمات مختلف، آژانس‌های تبلیغاتی و افراد فعال در این حوزه، باعث شده تا کسب‌وکارها و استارتاپ‌ها گاهی دچار سردرگمی شوند. در واقع باید ببینیم کسب‌وکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال چه نیازهایی دارند.

DM Talk رویدادی برای آگاهی

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۲۴/ ۷ دقیقه

DM Talk رویدادی تخصصی در حوزه بازاریابی دیجیتال است که می‌توان آن را بزرگترین گردهمایی کامیونیتی دیجیتال مارکتینگ ایران نیز نامید.

سگمنتینو؛ اولین استارتاپ ایرانی که با کاربرد واقعی هوش مصنوعی بنا شده است

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۱۵:۰۸/ ۱۱ دقیقه

پلتفرم سگمنتینو به‌عنوان اولین استارتاپ ایرانی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ به طور کامل بر پایه هوش مصنوعی بنا شده استارت کارش را زده است.