افتتاح نخستین پلتفرم ارتباط اختصاصی کسب‌وکارها و اینفلوئنسرها
با حمایت چند استارت‌آپ مشهور ۸

افتتاح نخستین پلتفرم ارتباط اختصاصی کسب‌وکارها و اینفلوئنسرها

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۰۲ | ۳ دقیقه

ساعتی پیش شبکه اجتماعی تگ‌استار، اولین پلتفرم اختصاصی ارتباط بین کسب و کارها و اینفلوئنسرها افتتاح شد.

نوپانا: تگ‌استار با حمایت اسنپ، الی‌گشت، آی هوم، آپارات، باغ کتاب تهران، دیجی‌استایل و هف‌هشتاد در باغ کتاب تهران طی مراسمی با عنوان «اولین گردهمایی اینفلوئنسرهای ایران» با حضور رامبد جوان به عنوان حامی این شبکه و آرمان حسینی، موسس و مدیر شبکه تگ‌استار افتتاح شد.
تگ استار اولین پلتفرم اختصاصی ارتباط بین کسب‌وکارها و اینفلوئنسرهای شبکه‌های اجتماعی (سلبرتی‌ها و افراد تاثیرگذار) است. این پلتفرم افراد مختلف را بر اساس نیازهای کسب‌وکار معرفی می‌کند، همچنین مرتبط‌ ترین برندها را به اینفلوئنسرها پیشنهاد می‌دهد.
⁣با افزایش دسترسی کاربران به اینترنت پرسرعت و رونق گرفتن شبکه‌های اجتماعی، فرمت‌های جدیدی از تبلیغات در فضای دیجیتال شکل گرفته و برندها از آن استقبال می‌کنند که یکی از آنها تبلیغ با افراد-رسانه‌های پرنفوذ در جامعه است که با گسترش شبکه‌های مختلف در این سال‌ها، شکل قدیمی آن کاملا مدرن شد.
تبلیغ‌ با ستاره ها یا رسانه‌های پرمخاطب همیشه این چالش را برای برندها داشته است که چطور می‌توانیم بهترین ستاره یا رسانه را انتخاب کنیم؟ چگونه موفقیت کمپین خود را اندازه گیری کنیم و با نرخی کاملا معقول تبلیغ‌ها را انجام دهیم و سوال‌هایی از این دست.
تگ استار با هدف رفع این نیازها و پاسخگویی به این سوال‌ها به عنوان اولین پلتفرم اختصاصی ستار‌ه‌ها متولد شده است. پلتفرمی که می‌خواهد فضای خالی بین ستاره ها و برندها را پر کند و به هر دو طرف کمک کند که بهترین تجربه تبلیغی را در هر کمپین داشته باشند.
اینکه ما چطور می‌توانیم این فضای خالی را پر کنیم، در مکانیزم کاری تگ استار مشخص است و با مطالعه ویژگی‌های تگ‌استار برای برندها و ستاره‌ها می‌توان پی برد که این پلتفرم چگونه می‌خواهد اتفاقی نو را در صنعت تبلیغات رقم بزند.

برچسب‌ها: تگ‌استاراینفلوئنسرکسب‌و‌کاراستارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.