کارو؛ اپلیکیشین ارائه خدمات فنی و مهندسی
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸

کارو؛ اپلیکیشین ارائه خدمات فنی و مهندسی

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۱۶:۰۰ | ۳ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که خدمات فنی و مهندسی را توسط کارشناسان ماهر و آموزش‌دیده ارائه می‌دهد.

نوپانا: خدمات فنی اگر توسط افراد حرفه‌ای ارائه نشود، مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد؛ این مشکلات علاوه بر اینکه وقت شما را تلف می‌کنند، می‌تواند به وسایل شما آسیب رسانده و هزینه‌های شما را به مقدار قابل توجهی افزایش دهند.

کارو اپلیکیشینی آنلاین است که خدمات فنی‌-مهندسی، آموزشی و مشاوره‌ای ارائه می‌کند. افرادی که توسط کارو به ارائه خدمات می‌پردازند، آزمون‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای را گذرانده و کارشناسانی ماهر هستند.

علیرضا کلباسی، بنیان‌گذار و مدیر فنی این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «به دلیل تغییر مکان دفتر، به نیروی خدماتی نیاز داشتیم تا بتواند کارهای فنی را برایمان انجام دهد. پس از جست‌وجو در منطقه و روزنامه‌ها و تماس گرفتن با چند نفر، فردی مراجعه کرد که مشخص بود کاربلد نیست و واسطه بود. به هر حال، کار را انجام دادیم ولی همان جا بود که به فکر راه‌اندازی چنین اپلیکیشینی افتادم.»

شما می‌توانید با مراجعه با وب‌سایت کارو از خدمات ۲۴ ساعته و آنلاین آن بهره‌مند شوید. افراد کاربلدی که با ارائه برگه احراز هویت و عدم سوء پیشینه با آنها همکاری می‌کنند، از خدمات کارت شهروندی بانک شهر نیز برخوردار خواهند شد. همچنین کمیسیونی از آنها گرفته نشده و در عوض مبلغ ثابتی از ارائه‌کنندگان خدمات دریافت می‌شود.

کلباسی در خصوص دغدغه اصلی کسب‌وکار خود گفت: «تنها بحثی که به‌عنوان دغدغه می‌شود بیان کرد بحث حمایتی است (چه به صورت مالی و چه به صورت اعتباری) تا بتوانیم هر آنچه که شایان و در خور ملت عزیزمان است ارائه داده و هر چه زودتر در سراسر کشور این سرویس را راه‌اندازی کنیم.»

او افزود: «برنامه ما در مرحله و فاز اول، جذب هر چه بیشتر نیروهای ماهر و کاربلد است تا بتوانیم در همه مناطق شهر تهران پوشش‌دهی خوبی داشته باشیم تا هیچ درخواستی از سمت مشتریان بی‌پاسخ نماند.»

در حال حاضر تیم کارو با شعار «کارو بسپار به کاردون» فعالیت خود را انجام می‌دهد اما سعی دارد با تلاش فراوان در سال ۹۷ شعار را به «با کارو انجام بده هر کارو» تغییر دهد تا مردم هر کار یا خدماتی که نیاز دارند را از طریق این استارت‌‌آپ در دسترس داشته باشند.

(همچنین بخوانید: استارت‌آپی متفاوت در زمینه خدمات خانگی)

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ‌های ایرانیkaroکاروخدمات فنی و مهندسیخدمات آنلایناستارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.