خودشه؛ آکادمی استعدادیابی تولید محتوا
معرفی استارت‌آپ‌های ایرانی ۸

خودشه؛ آکادمی استعدادیابی تولید محتوا

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۰۰ | ۳ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که در زمینه تولید محتوای آموزشی و انگیزشی با هدف مهارت‌های زندگی فعالیت می‌کند.

نوپانا: در عصری زندگی می‌کنیم که فناوری و علم و دانش، با سرعتی سرسام‌آور جنبه‌های مختلف زندگی هر انسانی را تحت شعاع قرار می‌دهند. اگر تک‌تک ما، متوجه ارزش‌های انسانی و ارزش‌های حقیقی زندگی شویم و درصدد اصلاح خویش برآییم، جامعه سالم‌تری خواهیم ساخت.

آکادمی استعدادیابی خودشه استارت‌آپی است که در حوزه تولید محتوای آموزشی و انگیزشی با موضوع مهارت‌های زندگی فعالیت می‌کند. آکادمی استعدادیابی خودشه تلاش می‌کند مخاطبان خود را متوجه نقاط ضعف و قوت و توانمندی‌های واقعی خود کرده و آنها را در هر چه بیشتر بهره بردن از این توانایی‌ها، راهنمایی کند.

محمدحسین میرباقری، بنیان‌گذار این استارت‌آپ در خصوص چگونگی شروع کسب‌وکار خود به خبرنگار نوپانا می‌گوید: «ایده اولیه ما در سال ۹۵ شکل گرفت و پس از گذشت حدود یک سال، چالش‌هایی در خصوص تشکیل تیم، استقرار و ارتباط با مخاطبان از سرگذرانده است. اولین فعالیت آکادمی، برگزاری کارگاه آموزشی استارت‌آپ در پارک فناوری پردیس بوده است و تاکنون اقداماتی از جمله برپایی کلاس‌های آموزشی با موضوع هنرهای تجسمی و رباتیک نیز توسط این آکادمی برای علاقمندان در پردیس انجام شده است.»

باقری افزود: «این استارت‌آپ در حال ورود به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است اما نقطه تمرکز خود را صرفا فضای مجازی قرار نمی‌دهد؛ بلکه در اصل دنبال راه‌ها و روش‌هایی است که از آن طریق بتواند تاثیرگذاری بیشتری روی مخاطبان خود داشته باشد.»

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه اینستاگرام آکادمی استعدادیابی خودشه از محتوای آموزشی و انگیزشی مهارت‌های زندگی نظیر تفکر، خودشناسی، خلاقیت و موفقیت در زندگی بهره‌مند شوید.

با نزدیک شدن به اولین سالگرد شروع به کار آکادمی استعدادیابی خودشه، به زودی شهروندان تهرانی از این استارت‌آپ بیشتر خواهند شنید.

(همچنین بخوانید: کسب سهام ۱۴۵ هزار میلیاردی از تولید محتوا)

برچسب‌ها: معرفی استارت‌آپ‌های ایرانیآکادمی استعدادیابی خودشهمهارت‌های زندگیتولید محتواموفقیت استارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.