کارآفرینی با طعم تجارت الکترونیک
با حضور فعالان استارت‌آپی برگزار می‌شود؛ ۷.۳

کارآفرینی با طعم تجارت الکترونیک

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۵/۱۱/۱۶ - ۱۵:۴۷ | ۳ دقیقه

دانشگاه علم و صنعت دوم اسفند میزبان همایش طعم کارآفرینی 2 با عنوان «کارآفرینی در تجارت الکترونیک، موانع و راه‌کارها» است.

نوپانا: همایش طعم کارآفرینی 2 (افتتاحیه جشنواره ایده) با عنوان «کارآفرینی در تجارت الکترونیک، موانع و راه‌کارها» دوشنبه دوم اسفندماه 95 از ساعت 13 الی 18 در آمفی تئاتر شهید بهرامی دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می‌شود.

این رویداد علمی، دومین همایش از سلسله همایش‌های طعم کارآفرینی دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه علم و‌ صنعت است که با هدف توسعه روحیه و فرهنگ کارآفرینی، انتقال تجارب کارآفرینان و چهره‌های موفق به ویژه در حوزه تجارت الکترونیک انجام می‌شود. مرحله اول این سلسله‌ همایش‌ها، پیش از این، آبان ماه 95 در دانشکده مهندسی صنایع برگزار شده بود.

همایش طعم کارآفرینی، سه بخش اصلی شامل «پنل اساتید دانشگاهی»، «شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران» و «با کارآفرینان موفق» را دربرمی‌گیرد. مدیریت این این همایش برعهده دکتر غضنفری است و در آن دکتر حسین بذرافشان (رئیس هیئت مدیره شتاب‌دهنده نوتک)، حمیدرضا احمدی (بنیان‌گذار ایوند)، شهرام شاهکار (مدیرعامل اسنپ)، آرش برهمند (سردبیر ماهنامه پیوست) حضور می‌یابند.

مطابق اعلام دبیرخانه، شرکت در این همایش، صرفاً از طریق خرید بلیت امکان‌پذیر است. هزینه بلیت، برای متقاضیانی که زودتر ثبت‌نام کنند، نیم‌بها خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانید به سایت همایش مراجعه کنید.

در بخشی از اطلاعیه دبیرخانه همایش می‌خوانیم: «امروزه در آمریکا در هر ثانیه 272 هزار دلار به صورت آنلاین پرداخت می‌شود. این رقم، فقط یک گردش مالی ساده نیست، بلکه نشان‌دهنده اندازه بازار، سود بهبودیافته از طریق بهره‌وری، محصول باکیفیت بهتر و بسیاری مزایای دیگر است که امروزه کمپانی‌ها و صنایع برای موفقیت بیشتر به سمت آن در حرکت‌اند. به همین دلیل، نیاز است تا در کشور ما نیز برای برداشتن موانع موجود تلاش کنیم تا از مزایای تجارت الکترونیک به نفع اقتصاد کشور استفاده کنیم.»

گفتنی است نوپانا حامی رسانه‌ای این رویداد است.

(همچنین در این زمینه بخوانید: گزارش اختصاصی نوپانا از میزگرد چالش‌ها و راه‌کارهای رشد کسب‌وکارهای نوپا)

برچسب‌ها: ایرانرویداداستارت‌آپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.