با کیفیت‌ترین و بلندترین صدا
نسل جدید اسپیکرها ۸

با کیفیت‌ترین و بلندترین صدا

توسط محمد پویا | ۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۳:۴۷ | ۳ دقیقه

کیفیت صدای اسپیکرها به نسبت محیط تغییر می‌کند، اما این گجت در هر محیطی بهترین کیفیت ممکن را ارائه می‌دهد.

نوپانا: اسپیکر دامسون‌سیزر (Damson Cisor)، با استفاده از قوانین فیزیک هر سطحی را برای شما به یک سیستم صوتی «های‌فای» تبدیل می‌کند.

به دستگاه صوتی که موسیقی را با دقت بالایی پخش میکند Hi-Fi  می‌گویند. این اصطلاح مخفف high fidelity است که نشان‌دهنده وفاداری و دقت‌عمل سیستم صوتی هنگام انتقال سیگنال صوتی است. یعنی سیستم صوتی باید بدون ایجاد کمترین تغییری سیگنال صوتی را به ما تحویل دهد.

این گجت در عین کوچک بودن، ویژگی‌های جالب زیادی دارد. استفاده از هر جسم بیرونی برای بسط صدا و عدم محدودیت در میزان بلندی صدا، دو خصوصیت عمده این گجت هستند.

این اسپیکر در تمام سطوح آکوستیک، چه در محیط باز و چه بسته، با کیفیت بالایی صدا را منتشر می‌کند.

این گجت روی سطوح چوبی، شیشه‌ای، فلزی و هر سطح دیگری قرار می‌گیرد و تمام امواج صوتی را به سطح آورده و قابل شنیدن می‌کند. علاوه بر آن تمام فرکانس‌های صوتی که گوش انسان قادر به شنیدن آن‌ها است (از 30 هرتز تا 15 هزار هرتز) را تولید می‌کند.

اندازه کوچک دامسون‌سیزر، حمل‌ونقل‌اش را آسان کرده است و می‌توان آن را روی هر‌سطحی گذاشت. یعنی هرجا که بروید، می‌توانید دنیایی از موسیقی و صدا را داشته باشید. می‌توان از این اسپیکر در مجالس و یا در خانه استفاده کرد و سیستم‌ها و اسپیکرهای قدیمی را کنار گذاشت.

در ساخت این گجت از باتری لیتیومی استفاده شده است و با هربار شارژ کردن تا 6 ساغت بدون وقفه کار می‌کند.

برچسب‌ها: دانشتکنولوژی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا