از خرید آنلاین کالا تا درخواست اینترنتی استادکار
۵+۱ استارت‌آپی؛ قسمت ۱۱ ۶

از خرید آنلاین کالا تا درخواست اینترنتی استادکار

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۰ | ۶ دقیقه

پنج به اضافه يک، گزارشی است كه در آن به معرفی و تحلیل پنج استارت‌آپ برتر خارجی و یک استارت‌آپ برجسته ایرانی پرداخته می‌شود.

نوپانا: در گزارش پنج به اضافه یک این هفته، به سراغ استارت‌آپ شیپن (Shippn) که استارت‌آپی در زمینه خرید اینترنتی است می‌رویم. همین‌طور به بررسی استارت‌آپ ورک‌میتس (Workmates) که یک پلت‌فرم برای تعامل و همکاری تیم‌ها در شرکت‌های مدرن است می‌پردازیم. در ادامه، با استارت‌آپ کندل (Candl) گریزی به کاربرد استارت‌آپ‌ها در زمینه کتاب و کتاب‌خوانی می‌زنیم. همچنین قصد داریم شما را با استارت‌آپ نپکین‌بوکس (NapkinBooks) که در زمینه تولید کتاب‌های بصری فعال است، بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این‌ها استارت‌آپ گر‌ف‌سی.ام.اس (GraphCMS) را معرفی می‌کنیم، که یک ابزار مفید و کاربردی برای توسعه‌دهندگان است. 

در پایان به بررسی استارت‌آپ ایرانی استادکار که در زمینه ارائه خدمات فنی و نظافتی فعالیت می‌کند، می‌پردازیم. با پنج به اضافه یک این هفته، همراه باشید:

۱. شیپن (Shippn)

شیپن یک بازار اینترنتی قابل اعتماد است که به شما کمک می‌کند تا از هر نقطه جهان که دوست دارید خرید کنید. میزبانان شیپن در همه جای دنیا به شما یک آدرس محلی می‌دهند تا خرید برای شما امکان‌پذیر شود. این استارت‌آپ خرید اینترنتی از هر نقطه از جهان را برای شما ساده می‌کند و مرزها را از بین می‌برد.

۲. ورک‌میتس (Workmates)

این پلت‌فرم ارتباط با نرم‌افزارهای اجتماعی کسب‌وکار را راحت و سرگرم کننده، و کار گروهی را تقویت می‌کند. افراد در این پلت‌فرم نظرات خود را ارسال و با افراد دیگر درباره موضوعات مختلف بحث می‌کنند. این کار تعامل و همکاری تیم‌ها را تقویت می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این پلت‌فرم: به اشتراک گذاری اطلاعات در تیم‌ها، همگام سازی همه افراد و بهبود عملکرد کارکنان، اشتراک افکار و ایده‌ها و برقراری ارتباط بهتر.   

۳. کندل (Candl)

این اپلیکیشن تحت وب برای افرادی که زیاد کتاب می‌خوانند بسیار مفید است. در این اپلیکیشن می‌توانید کتاب‌ها و افکار خود را سازماندهی کنید، برنامه ریزی کنید، یادداشت‌های شخصی و اهداف خود را اضافه کنید و پیشرفت خود را پیگیری کنید.

۴. نپکین‌بوکس (NapkinBooks)

این استارت‌آپ کتاب‌های تصویری را بر اساس یک مفهوم ساده منتشر می‌کند: یک طراح، مهندس و تصویرگر با طرح‌های ساده موضوعات جالب در تکنولوژی را به عموم مردم توضیح می‌دهند. مطمئنا این کتاب‌ها بسیار مفید خواهند بود و می‌توان در هر مکانی از آن‌ها لذت برد. اولین کتاب این استارت‌آپ، در تاریخ ۱۰ جولای در کیک استارتر منتشر شده است.

۵. گر‌ف‌سی.ام.اس (GraphCMS)

این استارت‌آپ به توسعه دهندگان کمک می‌کند تا در عرض چند ثانیه یک رابط برنامه نویسی کاربردی (API) محتوا بسازند و همچنین به ویراستاران محتوا، تمام ابزارهایی را که برای مدیریت محتوای خود لازم دارند می‌دهد. ای.پی.آی‌های محتوای میزبان می‌توانند به راحتی توسط وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها یا هر پلت‌فرم دیگری استفاده شوند.

 ۵+۱. استادکار

هوا گرم‌ شده است؟ مهمان دارید و هنوز خانه‌تان آماده نیست؟ لباس‌ها بی‌ اتو تلنبار شده‌اند؟ همه این‌ها به کنار، احتیاج به آرامش دارید؟ استادکار متوجه نیاز‌هایتان شده‌ است. این استارت‌آپ پلی ساخته‌ است میان شما و سرویس‌کارانی خوش‌نام تا بتوانید با انتخابی آگاهانه، خدمت مورد نظرتان را به سادگی و با قیمتی به‌صرفه، دریافت کنید. دامنه خدمات استادکار، تمام زندگی شما را پوشش می‌دهد؛ از سلامت و زیبایی خودتان تا سلامت و زیبایی محیطتان. کارهایتان را انجام‌شده بدانید و از تغییر زندگی‌تان لذت ببرید.

قسمت پیشین:

قسمت ۱۰

برچسب‌ها: پنج به اضافه یکاستارت‌آپCandlGraphCMSNaokinBooksWorkmatesShippnاستادکار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.