۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت بیست‌ونهم)
قسمت بیست‌ونهم ۸

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت بیست‌ونهم)

توسط محمد حاجی‌علی همدانی | ۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۰:۰۰ | ۶ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

نوپانا: همه ما مطمئنا دوست داریم کسب‌وکاری برای خود راه‌اندازی کنیم و مستقل باشیم. این موضوع نیازمند جهت‌گیری اهداف و آرزوهایمان به‌سوی ایده‌هایی است که پول بیشتر، اعتبار بیشتر و در نهایت سرمایه‌گذاری‌های کلان به همراه داشته باشند؛ اما کدامیک از ایده‌های شما می‌تواند آغازگر این تغییر باشد؟

از مراقبت کودکان، خدمات فنی، مشاوره کسب‌وکار، ساخت صنایع دستی و رزومه‌نویسی گرفته تا تمام زمینه‌های مهارتی افراد با در نظر گرفتن میزان علاقه‌ و بودجه آنها در لیست ایده‌های ما جمع‌آوری شده‌اند. این ایده‌ها را می‌توانید با کمترین هزینه راه‌اندازی کنید.

ما همچنین لیستی از منابع را برای هر یک از این ایده‌ها ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کنند تحقیقات خود را کامل کنید. این موارد، اولین منابع مورد نیاز برای شروع مسیر استارت‌آپی شما از ایده تا مالکیت یک کسب‌وکار است.

در ادامه، ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم. قسمت بیست‌ونهم:

۵۷. خدمات آپارتمانی

یکی از راه‌های کسب درآمد، ارائه خدمات ساختمانی است. با ارائه پیشنهاد خدماتی چون نقاشی، شست‌وشوی فرش، تعمیرات جزئی و امحاء زباله‌ها می‌توانید به صاحب‌ ملک‌ها و مدیران پرمشغله کمک کنید تا آپارتمان‌هایی که برای اجاره گذاشته‌اند به نحو احسن آماده شوند و شرایط مناسبی برای اجاره داشته باشند. خدمات آپارتمانی خود را از راه‌هایی مثل پیوستن به انجمن‌های صاحب‌ ملک‌ها، ارتباط گرفتن با خدمات مدیریت اموال و تماس با دفاتر اجاره آپارتمان تبلیغ کنید. به‌طور متوسط شما باید قادر باشید بین ۵۰ الی ۷۰ هزار تومان در ساعت علاوه بر هزینه‌های مواد اولیه درآمد کسب‌ کنید. منافع صاحب‌خانه‌ها هم کاملا مشخص است؛ هرچقدر خانه‌ آنها شرایط مطلوب‌تری داشته باشد، احتمال جذب اجاره‌کنندگان منصف نیز بیشتر است و البته صاحب‌خانه‌ها کار کمتری نیز انجام می‌دهند. به‌طور خلاصه، صاحب‌خانه‌ها به‌راحتی هزینه‌های خود را که صرف آماده‌سازی ساختمان خود کرده‌اند، با دریافت اجاره بالاتر جبران می‌کنند. برای راه‌اندازی این‌کار لازم است که تجهیزاتی مانند نردبان، بخارشوی و جاروبرقی تهیه کنید. قیمت این وسایل تقریبا ارزان بوده و با کمتر از سه میلیون تومان می‌توانید تمامی آنها را خریداری کنید.

۵۸. ساخت محصولات مخصوص حیوانات خانگی

در دیگر کشور‌های دنیا، مردم سالانه مبلغی حدود ۱۳ میلیارد دلار بابت وسایل و محصولات حیوانات خانگی خود پرداخت می‌کنند. این بازار بسیاری مناسبی برای یک کارآفرین باهوش است تا به طراحی، تولید و فروش انواع و اقسام محصولات و وسایل حیوانات خانگی بپردازد. برای ساخت اکثر این تجهیزات مهارت خاصی نیاز نیست چرا که با کمی تمرین،‌ تمام این محصولات به‌راحتی در کارگاه‌های خانگی و با ابزار‌ها و تجهیزات ابتدایی،‌ قابل ساخت است. محصولات خود را می‌توانید به‌صورت آنلاین در بسیاری از سایت‌ها مانند دیوار،‌ شیپور و هر سایت فروش آنلاین دیگر به‌ نمایش بگذارید یا آنها را در نمایشگاه‌های حیوانات خانگی، صنایع دستی، فروشگاه‌های حیوانات، دامپزشکان، خرده‌فروشان و ... عرضه کنید و مشتریان خاص خود را به‌سوی این وسایل جلب کنید.

(همچنین بخوانید: ۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه)

منبع

برچسب‌ها: کسب‌و‌کاراستارت‌آپکارآفرینینوآوریحیواناتاجارهخدماتایدهidearent
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر پژوهشی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده و با فعالیت‌های تخصصی در زمینه مهندسی پزشکی و پردازش تصویر، هم‌اکنون مدیریت بخش فنی استارت‌آپ Maczooo mirror را برعهده دارد.