توسعه استارت‌آپ‌ها، اولویت جوان‌ترین گزینه پیشنهادی برای حضور در کابینه دولت
معرفی «محمد جواد آذری جهرمی» از سوی رئیس‌جمهور به مجلس؛ ۷

توسعه استارت‌آپ‌ها، اولویت جوان‌ترین گزینه پیشنهادی برای حضور در کابینه دولت

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۰ | ۳ دقیقه

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، یکی از اولویت‌های خود برای دولت دوازدهم را توسعه کسب‌‌وکارهای نوپا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام کرد.

نوپانا به نقل از زومیت: «محمد جواد آذری جهرمی» به‌عنوان جوان‌ترین گزینه پیشنهادی برای حضور در کابینه دولت دوازدهم، روز سه‌شنبه هفدهم مرداد ماه، از سوی رئیس‌جمهور به مجلس معرفی شد.

آذری جهرمی پس از معرفی از سوی رئیس‌جمهور برای حضور در کابینه دولت دوازدهم به‌عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهم‌ترین اولویت برنامه‌‌های خود را توسعه کسب‌وکارهای نوپا در این بخش عنوان کرد.

او گفت: «لیست برنامه‌های مدنظر برای توسعه بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور را به رئیس‌جمهور ارائه کرده‌ام که اولویت مدنظر ما توسعه کسب‌وکارهای نوپا است.»

به گفته‌ جهرمی، موضوعات دیگری چون توسعه اینترنت و پهنای باند نیز در فهرست برنامه‌های او وجود دارد.

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دولت دوازدهم، متولد سال ۱۳۶۰ در جهرم و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی برق دانشگاه صنعت آب و برق است که از سال ۸۸ در وزارت ارتباطات، پست‌های مدیریتی داشته است.

آذری جهرمی شش سال سابقه مدیریت در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با سمت مدیرکل، دو سال سابقه عضویت در هیئت‌مدیره شرکت رایتل و همچنین بیش از دو سال سابقه عضویت در هیئت‌مدیره شرکت زیرساخت را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

او که جوان‌ترین مدیر ارشد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات محسوب می‌شود، از اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت شد.

(همچنین بخوانید: جايگاه استارت‌آپ‌ها در برنامه اشتغال فراگیر دولت در سال ۹۶)

برچسب‌ها: دولت دوازدهموزیر ارتباطات و فناوری اطلاعاتکسب‌وکارهای نوپامحمدجواد آذری جهرمیوزارت ارتباطاتتوسعهاستارت‌آپاستارتاپایران
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.