فیت‌پرایو، از اطلاعات فعالیت ورزشی شما محافظت می‌کند
امنیت اطلاعات در اپلیکیشن‌های ورزشی؛ ۸

فیت‌پرایو، از اطلاعات فعالیت ورزشی شما محافظت می‌کند

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۱۲:۰۰ | ۴ دقیقه

فیت‌پرایو (Fitpriv)، اپلیکیشنی در زمینه ورزش و تناسب اندام است که بر حفظ امنیت اطلاعات کاربران، تاکید خاصی دارد.

نوپانا: اپلیکیشن‌های تناسب اندام متفاوتی وجود دارند که نقش مهمی در سلامت و کیفیت ورزش افراد ایفا می‌کنند. شما می‌توانید با آنها وزن خود را کنترل کنید، تمرینات بدنسازی انجام دهید، تمرین‌های فیزیوتراپی را یاد بگیرید و شاهد ارتقای سطح سلامت و تناسب اندام خود باشید.

در مطلب پیش رو قصد داریم به معرفی اپلیکیشن فیت‌پرایو (Fitpriv) که از اپلیکیشن‌های فعال در این زمینه است بپردازیم.

فیت‌پرایو اپلیکیشنی در زمینه تناسب اندام است و به واسطه آن کاربران می‌توانند گزارش فعالیت‌های ورزشی خود را با جزئیات بیشتری در اختیار داشته باشند. این اپلیکیشن، حفظ حریم خصوصی افراد را مدنظر قرار داده است. تاکید فیت‌پرایو بر خصوصی بودن و عدم اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران، از مزایای این اپلیکشن‌ است.

این نرم‌افزار، اطلاعاتی مانند مسیر حرکت، اطلاعات مکانی، قد، وزن، تعداد دفعات انجام فعالیت ورزشی، ضربان قلب و ... را در پروفایل شخصی کاربر قرار می‌دهد.

سازندگان این اپلیکیشن با تاکید بر محرمانه بودن اطلاعات کاربران، می‌گویند: « اطلاعات کاربران، تنها در اختیار ما و خود کاربران است. اطلاعاتی که کدگذاری شده‌‌اند، خصوصی هستند و تنها در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. در واقع محرمانه بودن اطلاعات کاملا تضمین شده است و سایر کاربران تنها به اطلاعاتی مثل ایمیل و نام کاربری دیگران دسترسی دارند.»

اطلاعاتی که از طریق جی‌پی‌اس (GPS) ذخیره می‌شوند، به شدت نفوذپذیر هستند. این اطلاعات شامل محل زندگی، محل کار و برنامه روزانه شما می‌شود و اگر در اختیار شخص دیگری قرار گیرد، او به همه این اطلاعات دسترسی خواهد داشت. در رسانه‌های مختلف از اهمیت حفظ حریم خصوصی و اطلاعات شخصی گفته می‌شود. در فیت‌پرایو نیز اطلاعات فقط در اختیار خود کاربر قرار می‌گیرد.

شما در این نرم‌افزار می‌توانید گزارش فعالیت‌های خود را به صورت هفتگی و ماهانه نیز مشاهده کنید.

(همچنین بخوانید: استارت‌آپ‌هایی که از اطلاعات شما محافظت می‌کنند)

برچسب‌ها: سلامتتناسب اندامامنیت اطلاعاتورزشاپلیکیشناستارت‌آپاستارتاپstartupsport startupفیت‌پرایوfitpriv
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.