پیامک‌ها چگونه کسب‌وکار ما را توسعه می‌دهند؟
اینفوگرافیک ۸

پیامک‌ها چگونه کسب‌وکار ما را توسعه می‌دهند؟

توسط مهدی بصیرت‌نیا | ۱۳۹۶/۰۵/۰۴ - ۱۷:۳۰ | ۵ دقیقه

در این اینفوگرافیک، به بررسی مزیت‌های استفاده از پیامک‌ها در بازاریابی کسب‌وکارها و افزایش جذب مخاطب و فروش محصول توسط آنها می‌پردازیم.

نوپانا: شرکت‌های بزرگ و کوچک اغلب از ایمیل‌ها، تبلیغات غیر رایگان در شبکه‌های اجتماعی و دیگر روش‌های بازاریابی محتوا برای معرفی خود و خدماتشان استفاده می‌کنند؛ این در حالی است که شما با استفاده از سرویس پیامک می‌توانید تمام مزایای روش‌های دیگر  را یکجا داشته باشید و به‌وسیله آن، جذب مخاطب و فروش خود را افزایش دهید.

لطفا تا بارگذاری کامل تصویر صبر کنید. همچنین برای دانلود و بزرگ‌نمایی می‌توانید روی اینفوگرافیک کلیک کنید:

برچسب‌ها: اینفوگرافیکinfographicبازاریابیبازاریابی محتواcontent marketingMarketingtexting
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار است. او در حوزه‌های فناوری اطلاعات، گرافیک و مدیریت و بازاریابی محتوا فعالیت دارد. مهدی بصیرت‌نیا سابقه تولید محتوا در حوزه علم و فناوری و مدیریت توزیع محتوا در چند پایگاه اطلاعاتی معتبر را در کارنامه خود دارد.