کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال
با حمایت رسانه‌ای نوپانا: ۸

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال

توسط پیمان گل‌وردی | ۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۱۰:۳۳ | ۳ دقیقه

کارگاه آموزشی طراحی کمپین بازاریابی دیجیتال توسط نوآفرینان در تاریخ ۲۹ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در پارک علم و فناوری مدرس برگزار می‌شود.

نوپاناکمپین بازاریابی یک پروژه کوتاه مدت برای انتقال پیام بازاریابی به مخاطب در جامعه هدف با استفاده از کانال‌های جذب مشتری، برای دستیابی به هدف هوشمند سازمان است. یک کمپین بازاریابی دیجیتال می‌تواند مجموعه‌ای از فعالیت‌ها برای بازاریابی محصول یا نسخه‌های جدید محصولات قبلی باشد.

با یک کمپین بازاریابی شما سریع‌تر از بهینه سازی سایت برای مورتور جستجو و حتی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی به مشتریان خود دست خواهید یافت. علاوه بر این امکان آنالیز وضعیت فروش و تبلیغات نیز خواهید داشت.

در این کارگاه پس از آشنایی با اجزای یک کمپین بازاریابی، مزایا و ویژگی های یک کمپین را فرا خواهید گرفت. در ادامه فرآیند کامل طراحی یک کمپین موفق آموزش داده می‌شود. در انتها نیز ساز و کارهای آنالیز نتایج یک کمپین بازاریابی را معرفی خواهیم کرد.

در این کارگاه چه نکاتی آموزش داده می شود؟

-تعیین مشخصات مخاطب هدف

- چگونگی بخش بندی بازار

- کپی رایتینگ (نوشتن پیام)

- انتخاب کانال های بازاریابی

-طراحی صفحه فرود و فراخوانی از مخاطب

- ارزیابی و آنالیز

- بودجه بندی و بررسی نرخ بازگشت سرمایه

- تست و بهینه سازی

ثبت نام این کارگاه  از طریق سایت ایوند انجام می‌پذیرد و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این لینک اطلاعات خود را ثبت کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. همچنین کد تخفیف ۲۰ درصدی nopana برای همراهان این پایگاه اختصاص داده شده است.

گفتنی است، این رویداد با حمایت رسانه‌ای نوپانا (پایگاه علمی-تحلیلی کسب‌وکارهای) به نشانی http://nopana.ir/ برگزار می‌گردد.

 

برچسب‌ها: طراحی کمپینبازاریابی دیجیتالتبلیغاتبازاریابیاستارت‌آپطراحی کمپین بازاریابی دیجیتال
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی

پیمان گل‌وردی دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر اجرایی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده است و با فعالیت در زمینه مهندسی پزشکی هم‌اکنون مدیریت روابط عمومی استارت‌آپ Maczooo mirror را بر عهده دارد.