برگزاری چالش مبارزه با بیکاری با استارت‌آپ‌ها
در حاشیه جشنواره وب و موبایل؛ ۶

برگزاری چالش مبارزه با بیکاری با استارت‌آپ‌ها

توسط معصومه بخشی‌پور | ۱۳۹۵/۱۱/۰۱ - ۰۸:۳۰ | ۲ دقیقه

در حاشیه برگزاری جشنواره وب و موبایل و با هدف اشتغال‌زایی برای فارغ‌التحصیلان این بخش، مبارزه با بیکاری با حضور کسب‌وکارهای نوپای اینترنتی، به چالش کشیده می‌شود.

به گزارش نوپانا، چالش مبارزه با بیکاری با نام اختصاری «چشمک» قرار است در خلال برگزاری جشنواره وب و موبایل انجام شود و نتایج آن اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با روز کارآفرینی اعلام خواهد شد.

در این چالش وب‌سایت‌های حوزه فناوری‌اطلاعات و شرکت‌هایی که در حوزه تجارت‌الکترونیک فعال هستند و امکان استخدام افراد را در عناوین شغلی مختلف دارند، شرکت کرده و می‌توانند پیشنهاد خود را برای استخدام یک تا ده‌ها نفر اعلام کنند.

این چالش با هدف کاریابی و مبارزه با بیکاری برای فارغ التحصیلان حوزه‌های فناوری و تجارت‌الکترونیک تعریف شده است و عناوین شغلی که کارفرمایان و استارت‌آپ‌های شرکت‌کننده در این چالش اعلام می‌کنند و ظرفیت تعداد نیروهایی که می‌توانند جذب کنند، روی وب سایت جشنواره قرار می‌گیرد.

در این چالش، کارفرمایان باید سایر کارفرمایان و دوستان خود را دعوت کرده تا آن‌ها نیز در جدب نیروهای این بازار، حضور داشته باشند. از سوی دیگر، کارجویان نیز می‌توانند اطلاعات خود را در اختیار انجمن کارفرمایان کسب‌و‌کارهای اینترنتی قرار دهند تا این ارتباط برای فراهم شدن شغل مدنظر فراهم شود.

مسئولان جشنواره وب و موبایل، پیش‌بینی می‌کنند که با توجه به پتانسیل موجود در حوزه استارت‌آپ‌های فناوری‌اطلاعات و تجارت‌الکترونیک، تا اردیبهشت ماه سال 96 بین 500 تا 700 شغل در حوزه‌ها و شهرهای مختلف کشور ایجاد شود.

در نهایت نیز رزومه افراد جویای کار مورد بررسی تیم فنی انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی قرار می‌گیرد و پس از سطح‌بندی به یک بانک اطلاعاتی تبدیل می‌شود.

مراسم اختتامیه جشنواره وب و موبایل 28 بهمن ماه جاری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها: ایرانوبکسب‌و‌کاراستارت‌آپتجارت الکترونیک
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره معصومه بخشی‌پور