چطور در محل کار «نه» بگوییم
اینفوگرافیک ۷

چطور در محل کار «نه» بگوییم

توسط محمد پویا | ۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۵۶ | ۸ دقیقه

نه گفتن یکی از مهمترین توانایی‌هایی است که هرکسی لازم دارد.

ممکن است به‌خاطر تحت تاثیر قرار‌دادن رییس خود و یا رودربایستی با یکی از همکاران، گفتن نه برای عده‌ای سخت باشد. اما نباید این‌طور باشد.

این افراد با پذیرش مسئولیت‌های بیشتر از حد توان خود، روزگار خود را سیاه می‌کنند. گفتن ندارد که اگر سرخود را بیش از حد شلوغ کنید، کیفیت کار و محصول شما افت شدیدی خواهد‌داشت. بسیاری از اوقات موعدها را از یاد برده و بدقول جلوه می‌کنید. بسیاری از کارها به جایی می‌رسند که کسی که قرار بود برایش کاری بکنید آرزو می‌کند که کاش از همان اول می‌گفتید نه.
اجازه ندهید این کلمه دوحرفی شما را بترساند. اگر می‌خواهید در این زمینه تغییرات اساسی داشته‌باشید، از این اینفوگرافیک استفاده کنید:

برچسب‌ها:
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد پویا

محمد پویا