بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم
جذب مشتری با شیوه‌ای نوین؛ ۸

بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۶/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۰ | ۵ دقیقه

بازار دیجیتال مارکتینگ به عنوان یک بازاریابی نوین در گسترش کسب‌وکار استارت‌آپ‌ها حسابی داغ است.

نوپانا به نقل از استارت‌آپینگ: این روزها بازار دیجیتال مارکتینگ در گسترش کسب‌وکار استارت‌آپ‌ها حسابی داغ است. اگر شما ابزارهای دیجیتالی را برای ارائه محتوای خود به کار گیرید، شما از دیجیتال مارکتینگ استفاده کرده‌اید. در واقع دیجیتال مارکتینگ یک نوع بازاریابی نوین است. در دنیای فناوری و تکنولوژی، امروزه هر نوع فعالیتی دارای عنصر دیجیتال است. در واقع دیجیتال مارکتینگ‌ها تبلیغات گسترده را بر عهده دارند.

نحوه کار دیجیتال مارکتینگ

ابزارهای ارتباط جمعی در دنیای امروز، یکی از ضروری‌ترین تجهیزات هر شخصی است. برای فعالیت دیجیتال مارکتینگ به ابزارهای الکترونیک (کامپیوتر، تبلت، تلفن و …) نیاز است تا با ارائه تجربه‌ای خاص، به مخاطبان کمک ‌کند. نباید دیجیتال مارکتینگ را با ارسال پیام اشتباه گرفت. در واقع دیجیتال مارکتینگ تجربه‌ تبلیغات را با زندگی ترکیب می‌کند. در دنیای پیشرفته امروز، ابزارهای دیجیتال اولین نقطه تماس مشتری با یک مجموعه است.

برای دیجیتال مارکتینگ، استفاده از رسانه‌های دیجیتال و ابزارهای پولی و رایگان بسیار مهم است، زیرا کاربران را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نکته اصلی در بازاریابی دیجیتال موثر، استفاده از یک پلتفرم مناسب برای رسیدن به مخاطبی است که خریدار محصول یا خدمات است.

رابطه استارت‌آپ با دیجیتال مارکتینگ

استارت‌آپ‌ها برای گسترش کسب‌وکار و تبلیغ فعالیت‌های خود به دیجیتال مارکتینگ‌ نیاز دارند. رسانه‌های دیجیتال پر مخاطب و فرصت‌های طلایی برای جذب مشتری هستند. حضور استارت‌آپ‌ها در دنیای مجازی به وسیله دیجیتال مارکتینگ‌ها لازم است.

دیجیتال مارکتینگ‌ها هم مانند سایر روش‌های دیگر خالی از چالش‌ نیست. به دلیل تنوع بالای رسانه و وجود انواع گوناگون دستگاه‌های دیجیتال با روش‌های تبلیغات بیان و نمایشی متنوع که هر کدام در زمانی خاص و متفاوت با نوع دیگر و در موقعیتی خاص و متفاوت، استفاده می‌شود، جلب توجه و جذب مشتری در دنیای پر رقابت دیجیتال مارکتینگ بسیار سخت است؛ بنابراین، موفقیت در این حوزه نیاز به خلاقیت و نوآوری دارد. استارت‌آپ‌هایی در دنیای بازاریابی دیجیتال موفق می‌شوند که خدمات یا محصولات نویی را ارائه می‌دهد.

به دلیل بدون مرز بودن ارتباط بین کاربران دنیای مجازی، آنها نقد و نظر خود را آزادانه با دنیا به اشتراک می‌گذارند. استارت‌آپ‌های که از دیجیتال مارکتینگ استفاده می‌کنند باید بیشتر نظر موافق مخاطبان را جلب کنند که این کار نیاز به خلاقیت و عدم تکرار و کپی دارد.

(همچنین بخوانید: چشم‌انداز مصرف‌کنندگان دیجیتال در ایران)

برچسب‌ها: استارت‌آپdigital marketingدیجیتال مارکتینگرسانه دیجیتالمارکتینگmarketingکسب‌و‌کار
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.