نوشته های مرتبط: روش‌های غلبه بر احساس ناامیدی

سندرم ایمپاستر، بیماری شایع کارآفرینان

۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۰:۰۳/ ۶ دقیقه

سندرم ایمپاستر، نگرانی افراد از موفقیت‌ها و عدم پذیرش مناسب آنهاست. عموم کارآفرینان پس از راه‌اندازی استارتاپ با این مشکل مواجه می‌شوند.

پکیج برنامه‌ریزی به سبک حرفه‌ای‌ها (بخش اول)

۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به راهکارها و ابزارهای برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی حرفه‌ای در زندگی شخصی و شغلی می‌پردازیم.

نگاهی بر فرایند‌های آنالیز اطلاعات در برندینگ

۱۳۹۶/۱۲/۰۹ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی میان بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

ایران صادر کننده موفق استارت‌آپ به جهان

۱۳۹۶/۱۲/۰۸ - ۱۰:۴۴/ ۸ دقیقه

ایران می تواند صادرکننده استارت آپ های موفق به جهان باشد.

هویت بصری، کسب‌وکار شما را در بازار متمایز می‌‌کند

۱۳۹۶/۱۲/۰۶ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور ۱۷ مورد نوآورانه است

۱۳۹۶/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۰/ ۴ دقیقه

باید استارت‌آپ‌های کشور نوآورانه باشند. از هر ۱۰۰ کسب وکار جدید در کشور تنها ۱۷ مورد نوآورانه و بقیه غیرنوآورانه هستند.

آشنایی با مفهوم هزینه‌های جایگزینی محصول و تاثیر آن در برندینگ

۱۳۹۶/۱۱/۲۸ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برند‌ها در فروشگاه‌ها

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.