پکیج برنامه‌ریزی به سبک حرفه‌ای‌ها (بخش اول)
مجموعه مطالب استارت‌آپی؛ ۸

پکیج برنامه‌ریزی به سبک حرفه‌ای‌ها (بخش اول)

توسط مهدی بصیرت‌نیا | ۱۳۹۶/۱۲/۱۱ - ۱۲:۰۰ | ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به راهکارها و ابزارهای برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی حرفه‌ای در زندگی شخصی و شغلی می‌پردازیم.

نوپانا: وقت طلاست و این روزها راز بهره‌وری بیشتر مدیران در برخوردشان با این طلای گران‌قیمت است. همه ما حداقل یک فرد موفق را می‌شناسیم که به لطف بازدهی بالا، می‌تواند در چند ساعت کار‌های یک روز ما را انجام دهد! راز دستیابی به این سطح از موفقیت، برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی صحیح است. در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به راهکارها و ابزارهای برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی حرفه‌ای در زندگی شخصی و شغلی می‌پردازیم.

بخش اول:

قسمت اول: راز عملکرد بالای ایلان ماسک چیست؟

در دورانی که اکثر افراد از کمبود وقت گلایه می‌کنند، ایلان ماسک همزمان سه شرکت بزرگ تسلا، اسپیس‌اکس و سولارسیتی را اداره می‌کند و در عین حال یکی از موفق‌ترین مدیرعاملان در جهان است. او راز موفقیت خود را شش عامل مهم عنوان کرده است که در این قسمت به بررسی آن‌ها می پردازیم.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت دوم: راهکارهایی که بازدهی روزانه شما را افزایش می‌دهند

همه ما در طول روز کار‌های بسیاری انجام می‌دهیم. اما گاهی ممکن است با خود فکر کنیم با وجود حجم زیاد کار و فعالیت، خروجی خوبی نداشته‌ایم. در این قسمت به بررسی راهکار‌هایی برای افزایش بازدهی فردی می‌پردازیم.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت سوم: ۱۱ عادت مثبت که موفقیت شما را در کار و زندگی شخصی، تضمین می‌کند

اگر می‌خواهید عمرتان را در حسرت و دلهره کارهایی که قادر به انجامش بودید و انجامش نداده‌اید نباشید، همت کنید و عادت‌هایی که در این قسمت به آن‌ها می‌پردازیم را در خود ایجاد کنید.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت چهارم: چگونه به روش افراد موفق برنامه‌ریزی کنیم؟

اگر به‌دنبال موفقیت هستید، بد نیست با کارهایی که شما را به موفقیت می‌رسانند آشنا شوید و سبک برنامه‌ریزی افراد موفق را مطالعه کنید. در این قسمت به این موارد خواهیم پرداخت.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت پنجم: «فردا فکنی» چیست و چه راه‌هایی برای مقابله با آن وجود دارد؟

آیا کارهای مهم خود را به‌تعویق می‌اندازید و بعضا آن‌ها را فراموش می‌کنید؟ مشکل شما «فردا فکنی» نام دارد و لازم است با آن مقابله کنید.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت ششم: وجه تمایز کارآفرینان بزرگ با افراد معمولی چیست؟

اگر می‌خواهید کارآفرین موفقی باشید، احتمالا این سوال برایتان به وجود آمده است: چه مهارت‌هایی باعث شده است کارآفرینان بزرگ از دیگران متمایز باشند؟ پاسخ را در این مطلب خواهید خواند.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت هفتم: رازهایی برای مدیریت بهتر زمان

اگر شما هم‌ کارآفرین هستید، باید برنامه‌ دقیقی برای مدیریت‌ زمان داشته‌ باشید.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت هشتم: چرا بعضی در مدیریت کارهایشان موفق‌تر هستند؟

هیچ‌کس به صورت مادرزادی موفق نیست و همه ما می‌توانیم با آگاهی از عادت‌های این افراد و پیروی از آن‌ها به اهداف‌مان نزدیکتر شویم. در این قسمت، ۱۲ راه برای افزایش بازدهی ارائه شده است

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت نهم: قهرمان صرفه‌جویی در زمان شوید!

در این قسمت به شش روش برای صرفه‌جویی روزانه در وقت، جهت افزایش بهره‌وری کاری می‌پردازیم.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

قسمت دهم: مدیری سخت‌گیر در استفاده از زمان خود باشید

برای پیروزی در میدان رقابت، باید از زمانتان درست استفاده کنید تا بازده خوبی در انجام کارها داشته باشید.

ادامه این قسمت را اینجا بخوانید.

ادامه قسمت‌های این پکیج را در بخش‌های بعدی دنبال کنید.

(همچنین بخوانید: پکیج تعامل حرفه‌ای با کارمندان)

برچسب‌ها: پکیج استارت‌آپیبرنامه‌ریزیاولویت‌بندیمدیریت زمانسبک زندگیموفقیت
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا

مهدی بصیرت‌نیا دانش‌آموخته کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار است. او در حوزه‌های فناوری اطلاعات، گرافیک و مدیریت و بازاریابی محتوا فعالیت دارد. مهدی بصیرت‌نیا سابقه تولید محتوا در حوزه علم و فناوری و مدیریت توزیع محتوا در چند پایگاه اطلاعاتی معتبر را در کارنامه خود دارد.