نوشته های مرتبط: چگونه یک فرآیند فروش موفق داشته باشیم؟
چگونه علاقه خود به شغلمان را از دست ندهیم؟
برای حفظ علاقه خود به شغلتان، لازم است راهکارهایی را به کار برید که توسط آنها نه تنها اشتیاق خود به کارتان را حفظ کنید، بلکه به مرور آن را بهبود دهید.
خصوصیاتی که از شما یک راهبر کسبوکار ناموفق میسازند
راهبری یک گروه یا سازمان، کار سخت و پرمسئولیتی است. با دوری از خصوصیاتی که در این مطلب به آنها میپردازیم میتوانید یک راهبر موفق کسبوکار شوید.
با طی کردن این سه مرحله، سرعت یادگیری خود را چند برابر کنید
سرعت یادگیری، عاملی تعیینکننده در پیشرفت و توسعه شخصی شما است و تنها با طی کردن مراحلی ساده میتوانید آن را چندین برابر افزایش دهید.
مثلث موفقیت در کسبوکار و زندگی شخصی
در این مطلب قصد داریم سه قانون اصلی کسب موفقیت در کار و زندگی شخصی را بیان کنیم تا با استفاده از آنها بتوانید مسیر خود برای رسیدن به اهدافتان را هموار کنید.
مدیران میلیونر، چگونه زمان خود را مدیریت میکنند؟
رمز موفقیت مدیران میلیونر موفق در این نکته است که نهتنها موثر، بلکه بهینه عمل میکنند.
با اتصال نرمافزار CRM به وبسایت خود، میزان فروشتان را چندبرابر کنید
شما با اتصال نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به وبسایت خود، میتوانید تمام اطلاعات مشتریان خود را در یک مکان جمعآوری و تجزیهوتحلیل کنید تا روند فروشتان را به طور قابل توجهی بهبود بخشید.
چگونه ریسک راهاندازی استارتآپ خود را به حداقل برسانیم؟
اگر در رویای کارآفرینی و شروع کسبوکاری جدید هستید، اما از خطر کردن میترسید؛ در این مطلب پیشنهاداتی برای شما داریم.
از مصرفکننده تا ریسک خرید در برندینگ کالا
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.