نوشته های مرتبط: بایدها و نبایدهای کسبوکارها در شبکههای اجتماعی
استارتآپ در یک شرکت سنتی
استارتآپ کیوریسیتی از دل یک شرکت سنتی راهاندازی شد و در مسیر رشد است.
راهاندازی استارتآپ در کمتر از یک هفته
راهکارهای کوچک و ظریفی وجود دارد که با بهکارگیری آنها میتوان سرعت موفقیت در استارتآپ را به حداکثر رساند.
کاهش رتبه کسبوکار ایران در سطح جهانی
گزارش بانک جهانی از بررسی وضعیت شاخص «کسبوکار» نشان میدهد، ایران در بین ۱۹۰ کشور دنیا در سال ۲۰۱۷، در جایگاه ۱۲۰ قرار دارد.
چرا ایربیانبی ساختارشکن است، اما اوبر نه؟
برخی از اختراعات، ساختار استفاده از یک ابزار را تغییر میدهند، در حالیکه بعضی دیگر در همان سیر خطی، تنها تغییراتی بهوجود میآورند و استفاده کاربر را اندکی راحتتر میکنند.
آیا شروع هر کسبوکاری، کارآفرینی است؟
صاحب ايده بودن با كارآفريني تفاوت دارد. اين دو مفهوم بايد به درستي تعريف شوند.
ویژگیهای نامناسب برای کار در استارتآپ
اگر چنین ویژگیهایی دارید هرگز برای یک استارتآپ کار نکنید
طراحی لوگو چه پیامی برای مشتریان دارد؟
اطلاع از روانشناسی طراحی لوگو، در رشد کسبوکار تأثیر بسزایی دارد.
راههای تأمین سرمایه اولیه استارتآپ
در سالهای اخیر راه تأمین سرمایه برای استارتآپها هموارتر شده است.