نوشته های مرتبط: بایدها و نبایدهای کسبوکارها در شبکههای اجتماعی
استارتآپ چیست و چه چیزی نیست؟
با وجود تفاوت بسیار استارتآپ و استارتآپ ویکند، این ۲ مفهوم در مواردی با یکدیگر اشتباه گرفته میشوند.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
نامگذاری منحصربهفرد استارتآپ، منجر به جذب سرمایه میشود
نتایج تحقیقات حاکی از آن است که نام یک استارتآپ میتواند به طور جدی روی نظر سرمایهگذاران تاثیر بگذارد.
کارگروهی، کلید موفقیت ایدهها
عملکرد صحیح کار گروهی در محل کار، کلید برندهشدن ایدهها است.
خیزش استارتآپی البرزیها در الکامپ ۲۰۱۷
در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۷ و در سالن الکاماستارز، غرفه کوچک و صمیمانه مرکز توانمندسازی کسبوکارهای البرز خودنمایی میکرد. غرفهای که با وجود فضای کمش، مکانی برای عرضه استارتآپهای جوانان ایدهپرداز کرجی بود.
چگونه در بازار شلوغ کنونی، تاثیرگذار باشیم؟
گاهی اوقات کار در قالب یک گروه، بسیار سخت و چالشبرانگیز است. در ادامه راهکارهایی مهم برای داشتن سازمانی موفق و تاثیرگذار در قالب یک تیم را مرور میکنیم.
ارتباط چهرهبهچهره با مشتریان، کسبوکارتان را مستحکم میکند
اینترنت و ارتباطات آنلاین، کارآفرینان را به سمت کسبوکارهای مجازی کشانده است؛ اما میتوان این روند را به ارتباطات چهرهبهچهره تبدیل کرد.
پینترست چگونه شکل گرفت؟
در اینفوگرافیکی که در ادامه میبینید، داستان شکلگیری پینترست و چالشهایی که در مسیر موفقیت آن وجود داشته است را به تصویر کشیدهایم.