نوشته های مرتبط: بایدها و نبایدهای کسبوکارها در شبکههای اجتماعی
۱۰ ایده برای راهاندازی کسبوکار در زمان جام جهانی ۲۰۱۸
جام جهانی فوتبال در حال شروع شدن است و این یک فرصت خوب برای کارآفرینان هوشمند است کسبوکار خود را توسعه داده یا راهاندازی کنند.
مهارتهای لازم برای ایجاد نوآوری در کسبوکار
برای پیروزی در دنیای پر رقابت کسبوکار حتما باید در کار خود نوآوری داشته باشید.
کسبوکارهای نوپا چگونه میتوانند مالکیت فکری ایدههای خود را حفظ کنند؟
زمانیکه خانه یا خودرویی را میخرید، به راحتی میتوانید با ثبت سند مالکیت خودتان را نسبت به آن ثابت کنید. حال فرض کنید ایدهای خلاقانه برای ایجاد کسب و کارتان دارید، آیا میتوانید فکر و ایده خود را هم به نام خود ثبت کنید؟
سنتیها غفلت کنند از بین میروند
«رضا الفت نسب» عقیده دارد که اکنون مصرف کننده تمایل بیشتری به استفاده از خدمات آنلاین دارد.
برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی در پایتخت
سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی «تهران اسپورتک» همزمان با عید فطر و آغاز طرح اوقات فراغت در سطح پایتخت خبر داد.
سخنگوی اتحادیه کسبوکارهای اینترنتی
شناسایی فعالیت ۳۲ هزار کسبوکار اینترنتی در کشور
رونق استارتآپها با آموزش صحیح افراد
استارتآپ کسبوکاری است که بخش عمدهای از آن مبتنی بر فناوری است. هر کسبوکار که بر پایه فناوری است، لزوما استارتآپ نیست، ولی همه استارتآپها بهطرزی از وب، موبایل، اینترنت و فناوریهای جدید استفاده میکنند تا رشد بالایی داشته باشند و به تعداد کاربران بالایی برسند.
ارزشگذاری استارتآپها بزرگترین چالش بازار سرمایه
درحالیکه هنوز روش ارزشگذاری مشخص و قابل استنادی برای استارتآپها و عرضه آنها در بورس یا فرابورس وجود ندارد تعدادی از استارتآپها مدعی هستند ارزش میلیارد دلاری دارند.