مهارت‌های لازم برای ایجاد نوآوری در کسب‌وکار
نوآوری ابزاری برای توسعه کسب‌وکار؛ ۸

مهارت‌های لازم برای ایجاد نوآوری در کسب‌وکار

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۵:۰۷ | ۴ دقیقه

برای پیروزی در دنیای پر رقابت کسب‌وکار حتما باید در کار خود نوآوری داشته باشید.

نوپاناسرعت رشد کسب‌وکارها در دنیای امروز بسیار بالاست و در هر لحظه ممکن است رقیب جدیدی برای کسب‌وکارتان پیدا شود. پس لازم است برای پیروزی در این دنیای پر رقابت، نوآوری داشته باشید. نوآوری باعث رشد، توسعه و بقای کسب‌وکار شما می‌شود. 

به گزارش نوپانا، برای ایجاد نوآوری در کسب‌وکار خود باید دارای مهارت‌هایی باشید که در نوشتار زیر برخی از این مهارت‌ها را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید: 

پیاده سازی

همه ما می‌دانیم که داشتن ایده‌های خوب تا زمانی که آن‌ها را عملی نکنید هیچ ارزشی ندارند. باید بتوانید ایده‌های خود را پیاده‌سازی کنید. برای این کار در ابتدا باید بهترین ایده را انتخاب کنید و سپس به دنبال راهی باشید تا این ایده را به یک محصول یا خدمت ارزشمند تبدیل کنید. 

کنجکاوی

برای رسیدن به ایده‌های جدید لازم است به همه‌ی مسائل از زوایای متفاوتی نگاه کنید، درباره همه چیز سوال کنید و کنجکاو باشید. برای ایجاد نوآوری، دنیای اطراف خود را با دقت مشاهده کنید و به سادگی از کنار مسائل مختلف عبور نکنید. 

مشاهده

برای این که فرد نوآوری باشید باید دنیای اطراف خود را خوب مشاهده کنید. برای مثال با مشاهده زندگی اطرافیان ممکن است ایده‌ای برای بهتر شدن زندگی آن‌ها به ذهن شما برسد یا با مشاهده‌ی یک نوآوری در کسب‌وکار دیگر، جرقه‌ای در ذهن شما ایجاد شود. 

فناوری

برای ایجاد نوآوری در کسب‌وکار خود قطعا باید از فناوری‌های مختلف استفاده کنید. فناوری‌ها مدام در حال تغییر و پیشرفت هستند پس برای پیداکردن مهارت در فناوری‌های مختلف لازم است زمان زیادی برای آن‌ها وقت بگذارید. 

همکاری

با داشتن مهارت همکاری می‌تواید تیم‌های قوی تشکیل دهید و با افراد مختلفی از سراسر دنیا در ارتباط باشید. با متصل شدن به افراد و صنایع گوناگون در دنیا، فرصت‌های خوبی برای رشد کسب‌وکار و موفقیت پیدا می‌کنید. 

(همچنین در این زمینه بخوانید: استارت‌آپ‌ها، اقتصاد مبتنی بر نوآوری ایجاد می‌کنند)

برچسب‌ها: نوآوریموفقیت کسب‌و‌کارفناوری
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.