برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی در پایتخت
راه‌اندازی نخستین مرکز نوآوری و شکوفایی صنایع ورزشی شهر تهران: ۸

برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی در پایتخت

توسط نیما ذبیح‌اله‌زاده | ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۶ | ۴ دقیقه

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی «تهران اسپورتک» هم‌زمان با عید فطر و آغاز طرح اوقات فراغت در سطح پایتخت خبر داد.

نوپانا، به نقل از ایرنا: محمدصادق حسنی اظهار کرد: نام‌نویسی از شرکت‌کنندگان برای برگزاری استارت‌آپ ویکند و راه‌اندازی نخستین مرکز نوآوری و شکوفایی صنایع ورزشی شهر تهران آغاز شده است.

او با اشاره به این‌که امسال از سوی مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است، گفت: در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع خلاق محور و نیز ایجاد شهری هوشمند، نام‌نویسی نخستین رویداد کارآفرینی صنایع ورزشی شهر تهران با حمایت نخبگان علمی و ورزشی و با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت ورزش و جوانان، معاونت فضای مجازی صداوسیما، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته ملی ربوکاپ‌، سایر نهادها و مراکز علمی و دانشگاهی هم‌زمان با عید سعید فطر (۲۶ خرداد) آغاز و به مدت یک ماه به طول می‌انجامد.

سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط و سلامتی درجامعه با شکل‌گیری شبکه‌های اجتماعی ورزشی، توسعه اکوسیستم کارآفرینی ورزشی، توسعه فضای تعامل، هم‌فکری و خلاقیت، شناسایی ایده‌های فناورانه و کسب‌وکارهای نوپا در راستای هوشمندسازی، اشتغال و درآمدزایی اماکن و فضاهای ورزشی، هدایت و حمایت از ایده‌ها، توانمندسازی کودکان و دانش آموزان، فراهم آوردن بستر ارتباطی بین نهادهای صنعتی و دانشگاهی در حوزه ورزش را ازجمله اهداف برگزاری رویداد یادشده برشمرد.

حسنی اظهارکرد: علاقه‌مندان با ورود به سامانه اینترنتی ضمن نام‌نویسی نسبت به ارسال آثار خود اقدام کنند.

به گفته سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران افرادی که نام‌نویسی می‌کنند طی دو روز وارد یک مسابقه چالشی شده و طرح‌های خود را بر اساس دستورالعمل مشخصی و با کمک و هدایت مربیان تکمیل و به سازمان ورزش تحویل می‌دهند که درنهایت سه طرح برتر از سوی کمیته علمی و داوران انتخاب و علاوه بر دریافت جوایز، تندیس و لوح تقدیر وارد مرکز نوآوری و شکوفایی صنایع ورزشی و دوره شتابدهی سازمان ورزش شهرداری تهران خواهند شد.

برچسب‌ها: شهرداری تهراناستارت‌آپکسب‌و‌کاراستارت‌آپ ویکند
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده

نیما ذبیح‌اله‌زاده، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به عنوان دبیر باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد انتخاب شده و تاکنون نشریات وگروه‌های دانشجویی زیادی را در این رشته سامان بخشیده است. او هم‌اکنون رهبری استارت‌آپ MacZooo mirror را به‌ عهده دارد.