نوشته های مرتبط: اپل، همچنان ارزشمندترین برند دنیا است
سنگ بنای کسبوکار خود را مستحکم کنید
یک کسبوکار روبهرشد نیازمند پایه و اساس محکم است؛ لذا اصولی وجود دارند که باید آنها را فرا گرفت و از آنها در مسیر پیشرفت پیروی کرد.
چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
لازم است از حقوق مادی و معنوی کارآفرینان با جدیت دفاع شود
محمدقلی یوسفی: «نهادهای قضایی و حقوقی، از حقوق کارآفرینان صیانت کنند تا انگیزه شرکتهای دانشبنیان برای طرح ایدههای جدید افزون شود.»
نقش اساسی مدیر برند در کسبوکار شما
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
حامیان زیستبوم استارتآپی سئول
در سال ۲۰۱۲ دولت «پارک گونهی» تعهد داد کره جنوبی را یکی از هفت کشور برتر در زمینه شتابدهی استارتآپها کند. اکنون نتایج این تعهد، کمکم در حال ظهور هستند.
مراکز حمایتی استارتآپهای سئول
در سال ۲۰۱۲ دولت «پارک گونهی» تعهد داد کره جنوبی را یکی از هفت کشور برتر در زمینه شتابدهی استارتآپها کند. اکنون نتایج این تعهد، کمکم در حال ظهور هستند.
مدیریت اوبر در دستان کاردان یک ایرانی
دارا خسروشاهی، مدیرعامل جدید شرکت اوبر، شیوه مدیریتی متفاوتی دارد و در ماه اول فعالیت کاری خود، حرکات نمادین و درستی انجام داده است.
انواع ارزشهای معتبر یک برند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.