نوشته های مرتبط: بازاریابی موفقتر با روشهای کاربردی
بازاریابی، به ابعاد کسبوکار شما وابسته نیست
بازاریابی از ارکان اصلی هر شرکتی، فارغ از ابعاد و سابقه آن است. این عملیات، شباهتها و تفاوتهایی در انواع سازمانها دارد.
کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال
کارگاه «کلیدهای طلایی بازاریابی دیجیتال» به همت شتابدهنده «پرش» و با سخنرانی شروین مشایخ برگزار شد.
اقدام تحسینبرانگیز استارتآپ «دلیورو» در تامین امنیت شغلی کارمندان خود
دلیورو بهعنوان یکی از شرکتهای استارتآپی بزرگ لندن، در زمینه حمایت از حقوق کارمندان استارتآپها پیشقدم شده است و قصد دارد همه دوچرخهسواران خود را بیمه کند.
برنامهریزی امور مالی؛ جادهای بهسوی موفقیت و پایداری کسبوکار
مدیریت امور مالی یکی از پیچیدهترین و دشوارترین فرایندهای ضروری در یک استارتآپ است و رابطه مستقیمی با موفقیت کسبوکار دارد.
مرحله تبدیل در «اینتورک» چگونه انجام میشود؟
اینتورک به افراد کمک میکند و یاد میدهد که چطور به بیشترین بازدهی برسند و از پولی که میگذارند به چند برابرش دست یابند.
چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه میخوانید.
تحصیلات، چه نقشی در حرفهای شدن مدیران ایفا میکند؟
تحصیلات، شرط کافی برای تبدیل شدن به یک مدیرعامل موفق نیست؛ اما کمک میکند به طرز تفکر درستی در خصوص شناسایی و تحلیل موقعیتهای بازار برسید.
کسبوکار جوان خود را در جوانی یا نوجوانی آغاز کنید
اگر شما بهدنبال راهاندازی استارتآپ در سنین نوجوانی یا جوانی هستید اما ایده خاصی ندارید و نمیدانید از کجا باید شروع کرد، این مطلب به شما کمک میکند تا نقطه شروع مناسب این مسیر را پیدا کنید.