نوشته های مرتبط: پربازدیدترین شهرهای جهان در 2016
چگونه برند خود را در ذهن مشتری، ماندگار کنیم؟
دلیل تمایز یک برند از دیگران و ماندگار شدن در ذهن مشتریان، شناخت مخاطبان و نحوه ارائه هوشمندانه محصول است.
چگونه ریسک راهاندازی استارتآپ خود را به حداقل برسانیم؟
اگر در رویای کارآفرینی و شروع کسبوکاری جدید هستید، اما از خطر کردن میترسید؛ در این مطلب پیشنهاداتی برای شما داریم.
چلچراغ استارتآپهای ایرانی
نقش استارتآپهای ایرانی در توسعه اقتصادی، رفع مشکلات، ایجاد مزایای خاص در کشور و نگاهی به چالشهایی که در این مسیر دارند!
خیزش عربستان برای جذب سرمایه و استارتآپهای جهانی
عربستان با راهاندازی برنامهای جدید با عنوان «فرود آسان» قصد دارد فناوریها و استارتآپهای نوظهور از سراسر جهان را در این کشور گرد هم آورد.
پستمارکت؛ سوپرمارکت آنلاین شما
در این مطلب قصد داریم استارتآپی را به شما معرفی کنیم که تمامی محصولات موجود در سوپرماکتها را بهصورت آنلاین در شهر شاهرود بهفروش میرساند.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه (قسمت بیستونهم)
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
استارتآپها مسیر جدید اقتصاد ایران
مشکلات ریز و درشت در جوامع مختلف بهویژه در حوزه اقتصاد سبب شد تا مفهومی جدید در ایجاد یک کسبوکار به وجود آید. این مفهوم استارتآپ نامدارد.
استارتآپها، شاخههای درخت اقتصاد کشور
ظهور و رشد روزافزون کسبوکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه تبادلات مالی باعث تحولی عظیم در چرخه اقتصادی کشور شده است.