نوشته های مرتبط: فرصتی تازه برای استارتآپهای حوزه آیسیتی
از ارتباط برندها با افراد محبوب در شبکههای اجتماعی تا نیروهای خدماتی همیشه در دسترس
پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
کسبوکار جوان خود را در جوانی یا نوجوانی آغاز کنید
اگر شما بهدنبال راهاندازی استارتآپ در سنین نوجوانی یا جوانی هستید اما ایده خاصی ندارید و نمیدانید از کجا باید شروع کرد، این مطلب به شما کمک میکند تا نقطه شروع مناسب این مسیر را پیدا کنید.
بازنگری در قوانین قدیمی، کلید ورود به بهشت استارتآپی کشور
ناصر غانمزاده: قانون تجارت ایران که مربوط به ۸۰ سال پیش است برای رفع نیازهای کسبوکارهای جدید منسوخ شده است و در حال حاضر نیاز به بازنگری اساسی در مفاد این قانون، بیشازپیش احساس میشود.
تشکیل تشکلهای تخصصی، از مهمترین اولویتها در راستای تحقق کارآفرینی است
محمدرضا طلایی: تشکیل تشکلهای تخصصی در حوزه استارتآپها، از مهمترین اولویتهای ضروری در راستای تحقق کارآفرینی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است.
هر فروشگاه اینترنتی، استارتآپ نیست
هر فردی که اپلیکیشن یا سایتی را برای فروش محصولات به صورت آنلاین راهاندازی میکند، بنیانگذار یک استارتآپ نیست.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
توئیتر چگونه شکل گرفت؟
در اینفوگرافیکی که در ادامه میبینید، داستان شکلگیری توئیتر و چالشهایی که در مسیر موفقیت آن وجود داشته است را به تصویر کشیدهایم.
سرمایهگذارانی که باید از آنها دوری کنید
تأمین سرمایه یکی از مهمترین مراحل شروع کسبوکار است و انتخاب سرمایهگذار نامناسب، میتواند یک استارتآپ را کاملا از مسیر اصلی خود منحرف کند.