نوشته های مرتبط: بازگشت قهرمان
ایجاد آگاهی از برند، تبلیغات شما را اثربخش میکند
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
ویلچری که بهوسیله آن میتوان ایستاد!
استارتآپ «لدرولر» ویلچری را طراحی کرده است که به کاربر امکان ایستادن میدهد.
دستکشی که تلفن همراه شماست!
یک استارتآپ فناورانه انگلیسی، تلفن همراه هوشمند پوشیدنی به شکل دستکش تولید کرده است.
سرویس جدید آمازون در خدمت طرفداران مسابقات انبیای
آمازون همزمان با شروع فصل جدید مسابقات بسکتبال انبیای، از سرویس «الکسا اسکیلز» خود رونمایی میکند.
نگرش مشتریان درباره برند خود را بشناسید
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
با مغزتان بازیها را کنترل کنید
استارتآپ نوروپلاس بعد از سالها تحقیق، طراحی و انجام آزمایشات مختلف، هدستی تولید کرده است که علاوه بر افزایش هیجان بازی کردن، تمرکز و آرامش شما را افزایش میدهد.
چگونه از برندمان یک تصور خوب بسازیم؟
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
خیزش عربستان برای جذب سرمایه و استارتآپهای جهانی
عربستان با راهاندازی برنامهای جدید با عنوان «فرود آسان» قصد دارد فناوریها و استارتآپهای نوظهور از سراسر جهان را در این کشور گرد هم آورد.