دستکشی که تلفن همراه شماست!
تکنولوژی جدید مناسب برای ورزشکاران؛ ۸

دستکشی که تلفن همراه شماست!

توسط مژده زینالی | ۱۳۹۶/۰۷/۲۱ - ۱۰:۰۰ | ۳ دقیقه

یک استارت‌آپ فناورانه انگلیسی، تلفن همراه هوشمند پوشیدنی به شکل دستکش تولید کرده است.

نوپانا: یک استارت‌آپ فناورانه در شهر لندن نوعی تلفن همراه هوشمند پوشیدنی را به شکل یک دستکش تولید کرده است. این محصول گلاودی (Glovdi) نام دارد.

در واقع این محصول، ترکیبی از سه دستگاه گوشی‌ هوشمند، ساعت هوشمند و ردیاب ورزشی است.

گلاودی در ابتدا تنها یک ایده برای پایان‌نامه کارشناسی ارشد بود؛ اما چند ماه قبل از ارائه، به دستگاهی که در ادامه این مطلب با آن آشنا می‌شوید تبدیل شد.

به گزارش نوپانا، این دستگاه بیشتر برای علاقه‌مندان به ورزش‌هایی از جمله دوچرخه‌سواری، تنیس، گلف، اسکی و... طراحی شده است. همچنین برای افرادی مانند شکارچیان، ماهی‌گیران و صخره‌نوردان نیز مفید و هیجان‌انگیز خواهد بود.

توسط این محصول شما می‌توانید گوشی هوشمند خود را دستتان کنید، سلفی بگیرید، در اینترنت بگردید، با دوستان خود در ارتباط باشید، با جی.پی.اس مکان خود را دنبال کنید و غیره؛ همچنین می‌توانید در حین ورزش پارامترهای مختلفی از جمله ضربان قلب، مسافت دویدن و مقدار کالری سوزانده شده را ثبت کنید.

این دستگاه پس از سه سال تحقیق در زمینه اینترنت اشیا، ماه آینده به بازار می‌آید و هر توسعه‌دهنده یا شرکتی می‌تواند برای آن اپلیکیشن بسازد و از تمام قابلیت‌های بالقوه آن استفاده کند.

( همچنین بخوانید: کلیپس، شاهکار گوگل در طراحی دوربین )

برچسب‌ها: دستکش هوشمندگلاودیGlovdiتکنولوژیفناوریگجتتلفن همراهتلفن هوشمند
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره مژده زینالی

مژده زینالی

مژده زینالی، دانش‌آموخته رشته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ مسئولیت واحد زبان‌های خارجی را در باشگاه‌های مهندسی پزشکی دانشگاه‌های آزاد عهده‌دار بوده و تاکنون مقالات متعددی را در زمینه‌های پزشکی و فناوری‌های نوین، در این عرصه منتشر کرده است.