نوشته های مرتبط: بازگشت قهرمان

تاثیر رفتار‌ کارکنان و تبلیغات در برندینگ استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۴:۰۰/ ۴ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

تی‌-باتز، استارت‌آپی که کودکان را وارد دنیای رباتیک می‌کند

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۶:۰۰/ ۳ دقیقه

دنیای کودکان پر از کنجکاوی و خلاقیت است. استارت‌آپ تی‌-باتز با ورود به دنیای کودکان و طراحی ربات‌هایی مخصوص آنها در این مسیر با آنها همراه می‌شود.

نقش باور و عناصر بنیادین در برند‌ینگ استارت‌آپ‌ها

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۴:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

مرز میان برنامه بازاریابی و استراتژی بازاریابی چیست؟

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

گوشه بازار خود را فراموش نکنید!

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۰/ ۴ دقیقه

در استارت‌آپ صفر کیلومتر یاد می‌گیریم چطور یک استارت‌آپ را از صفر شروع کنیم.

ظرفیت‌های استارت‌آپی در ایران

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۰:۰۰/ ۱۱ دقیقه

علاوه‌ بر توانایی حل مشکلات و چالش‌ها و برخورداری از مزایای خاص، استارت‌آپ‌های ایرانی پتانسیل‌های خاصی هم دارند که بهتر است مورد توجه قرار گیرند.

درآمد ۱۰۰ میلیون دلاری از تکنولوژی که هنوز وجود خارجی ندارد

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۰۹:۰۰/ ۴ دقیقه

شرکت تسلا تقریبا ۱۰۰ میلیون دلار برای تکنولوژی خودران شدن خودروها که هنوز وجود ندارد و حتی مجوزی برای آن کسب نکرده است، از مشتریان خود دریافت کرده است.

ورود استارت‌آپ موفق آلمانی به بازار خدمات سفارش غذا در خاورمیانه

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۰/ ۴ دقیقه

منطقه خاورمیانه بازار بسیار خوبی برای استارت‌آپ‌ سفارش غذای دلیوری‌هیرو محسوب می‌شود و این شرکت قصد دارد خدمات خود در این منطقه را نیز گسترش دهد.