ورود استارت‌آپ موفق آلمانی به بازار خدمات سفارش غذا در خاورمیانه
محبوبیت بازارهای خاورمیانه در میان استارت‌آپ‌های جهانی؛ ۷

ورود استارت‌آپ موفق آلمانی به بازار خدمات سفارش غذا در خاورمیانه

توسط راضیه مومنی | ۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۷:۰۰ | ۴ دقیقه

منطقه خاورمیانه بازار بسیار خوبی برای استارت‌آپ‌ سفارش غذای دلیوری‌هیرو محسوب می‌شود و این شرکت قصد دارد خدمات خود در این منطقه را نیز گسترش دهد.

نوپانا: ۲ هفته پیش دلیوری‌هیرو (Delivery Hero)، شرکت سفارش آنلاین غذا مستقر در برلین، اعلام کرد سرمایه‌گذاری‌های چشم‌گیری در جهت حمایت از این شرکت، که یکی از پرطرفدارترین شرکت‌های تک‌شاخ فناوری در اروپا محسوب می‌شود، در ماه ژوئن صورت گرفته است. این شرکت که خدمات آن در ۴۰ کشور جهان در دسترس است، میزان درآمد خود در نیمه‌ اول سال ۲۰۱۷ را مبلغی معادل ۲۹۱.۸ میلیون دلار گزارش کرد. 

به گزارش نوپانا، این موضوع، سرمایه‌گذاران و مدیران ارشد این شرکت‌ را هیجان‌زده کرده است، چرا که با این حمایت، دلیوری‌هیرو بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی رقیب و فعال در زمینه تحویل غذا در سراسر جهان را در مسیر رقابت پشت سر می‌گذارد. از سوی دیگر این خاورمیانه است که بازار بسیار خوبی برای این شرکت محسوب می‌شود و دلیوری‌هیرو قصد دارد خدمات خود در این منطقه را نیز گسترش دهد.

رالف ونزل (Ralf Wenzel)، مدیر راهبردی دلیوری‌هیرو (Delivery Hero)، در این خصوص می‌گوید: «خاورمیانه با فرهنگ منحصر‌به‌فرد خود در زمینه ارائه خدمات مربوط‌ به تحویل غذا، یک منطقه کلیدی برای این شرکت محسوب می‌شود.»

او همچنین می‌گوید: «اخیرا دریافت مجوز حمل‌و‌نقل موجب گسترش طیف محدوده‌های تحت پوشش ما شده است. این ارتقاء سطح خدماتی، مبنایی برای حفظ و گسترش موقعیت ما در بازار خاورمیانه است.» مجوز حمل‌ونقل دلیوری‌هیرو را یک شرکت کویتی که در بحرین، قطر، کویت، امارات‌ متحده‌ عربی و عمان فعالیت می‌کند، در ماه مه دریافت کرد.

«Statista» (پورتال تحلیل‌گر آنلاین آمار بازار و کسب‌و‌کار)، ارزش بازار خدمات سفارش و تحویل غذا در خاورمیانه را تا سال ۲۰۲۱ کمتر از ۴.۶ میلیارد دلار پیش‌بینی کرده است.

شرکت موفق دلیوری‌هیرو ثابت کرد برلین در کنار سرمایه‌گذاری‌های کوچک و اجتماعی می‌تواند برندهای بزرگتری را نیز پرورش دهد. ونزل معتقد است توانایی برلین در جذب استعدادها از شهرهای دیگر، بزرگ‌ترین دارایی این شهر است. او می‌گوید: «اکوسیستم استارت‌آپی برلین، توانایی جذب افراد با‌استعداد از سراسر جهان را دارد.»

منبع

برچسب‌ها: استارت‌آپ‌Delivery Herostartupمعرفی استارت‌آپتکنولوژیخاورمیانهسفارش غذاتحویل غذا
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره راضیه مومنی

راضیه مومنی

راضیه مومنی دانش‌آموخته مهندسی کامپیوتر است. او از سال ۱۳۹۰ فعالیت حرفه‌ای خود را در حوزه‌های مختلف از جمله علم و فناوری، فضای مجازی، بهداشت و درمان و سواد رسانه‌ای آغاز کرده است. او همچنين سابقه سردبیری و دبیری سرویس در چندين رسانه را دارد.