نوشته های مرتبط: تغییر نام بزرگترین شرکتها
بازاریابی محتوا، پلی برای ارتباط بهتر
مخاطبان این مطلب، بازاریابان مبتدی و صاحبان کسبوکارهای کوچک هستند که برای تبدیل شدن به یک بازاریاب حرفهای و پیشرفت در صنعت تهاجمی عصرحاضر، باید به قدرت تحلیل، استدلال و نگرش خلاق مسلط باشند.
اسنپ ۴ ساله شد
اسنپ شب گذشته با برگزاری مراسمی، تولد چهار سالگیش را جشن گرفت و گزارشی از برنامهها و تغییرات سازمانی خود ارائه داد.
رابین دنهلم جانشین ایلان ماسک شد
خودروسازی تسلا، رابین دنهلم (Robyn Denholm) را به عنوان مدیرعامل جدید و جایگزین بنیانگذار این شرکت یعنی ایلان ماسک معرفی کرد.
تسهیل حمایت از استارتآپهای فرهنگی اولویت ماست
رئیس پارک علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی گفت: به دلیل اینکه ریسک حوزه فرهنگی و هنری بالاست، جذب شتابدهنده سختتر است که پارک به دنبال تسهیل آن است.
نیازمند فراکسیون استارتآپها در مجلس هستیم
نماینده نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازمند ایجاد فراکسیون پارکهای علم و فناوری و استارتآپها در مجلس شورای اسلامی هستیم.
پردیس سامیت؛ دورهمی برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی
گردهمایی بزرگ پردیس سامیت ۸ و ۹ آذرماه با حضور علاقهمندان و فعالان حوزه کارآفرینی و برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی سراسر ایران برگزار خواهد شد.
صندوق سرمایهگذاری جسورانه برای استارتاپ ها ایجاد میکنیم
مدیر ابزارهای نوین مالی فرا بورس ایران گفت: صندوق سرمایهگذاری جسورانه برای استارتاپ ها و شرکتهای ابتدایی در نظر گرفته شده است .
ضرورت دنیای آینده
فضای کاری امروز دنیا تغییر کرده است. امروز همسایه شما برای یک شرکت رانندگی که مشتریانش را به صورت اینترنتی و از طریق اپلیکیشنها پیدا میکند، کار میکند یا خواهرزاده شما برای سومین سال متوالی یک پروژه استارتآپ تازه راهاندازی کرده است.