تسهیل حمایت از استارت‌آپ‌های فرهنگی اولویت ماست
ایمانی‌خوشخو: ۸

تسهیل حمایت از استارت‌آپ‌های فرهنگی اولویت ماست

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ - ۱۰:۵۰ | ۲ دقیقه

رئیس پارک علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی گفت: به دلیل اینکه ریسک حوزه فرهنگی و هنری بالاست، جذب شتاب‌دهنده سخت‌تر است که پارک به دنبال تسهیل آن است.

نوپانا ‌به نقل از آنا، محمدحسین ایمانی خوشخو در خصوص فعالیت‌های پارک علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی گفت: این پارک تاکنون توانسته با همکاری معاونت علمی  و فناوری ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ۱۷ شرکت را تحت پوشش قرار دهد و این شرکت‌ها در پارک مستقر شدند.

وی افزود: البته  بیش از ۶۰ داوطلب برای شرکت در پارک اعلام آمادگی کرده بودند که در چند مرحله توسط داوران مورد ارزیابی  قرار گرفتند.

رئیس پارک علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی گفت:  دومین فراخوان جذب شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام‌شده تا کسانی که به این حوزه علاقه‌مندند داوطلب شوند. این دسته از افراد پس از بررسی ایده‌هایشان  به کمک  تجربیات مشاوران  و مشاوره‌های تخصصی آنان  مورد حمایت  پارک قرار می‌گیرند و در پایان اگر برگزیده شوند می‌توانند به فعالیت در پارک ادامه دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌هایی در این پارک  برای جذب فیلم‌های استارتاپی در حوزه فرهنگ، هنر و فناوری‌های نرم طراحی‌شده که می‌تواند به ایده‌پردازی جوانان کمک کند، البته به دلیل اینکه ریسک حوزه فرهنگی و هنری بالاست، جذب شتاب‌دهنده سخت‌تر است که پارک به دنبال تسهیل آن است.

برچسب‌ها: استارت‌آپشرکت‌های دانش‌بنیانمحمدحسین ایمانی خوشخوپارک علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.