نوشته های مرتبط: ده قدم برای داشتن برند شخصی موفق
اسیر کمالگرایی خود نشوید
اگر در کاری به کمال مطلوب نرسیم، لزوما به این معنی هم نیست که آن کار را ناقص یا در حد متوسط انجام دادهایم.
پذیرفتن اشتباه و تغییر ذهنیت را از استیو جابز بیاموزید
گای کاوازاکی، سرمایهگذار مشهور سیلیکونولی: «از مهم ترین درسهایی که استیو جابز به من آموخت تغییر دادن ذهنیت است. تغییر آنچه انجام میدهید و تغییر دادن کامل شرایط. جابز معتقد بود که این نشانهای از صلاحیت و شایستگی است.»
اهمیت رقابت و تحلیل رقبا در بازار هدف
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
تاثیرات مهم مزیت رقابتی و نقش رنگ در برندینگ
برندسازی زبان مشترکی بین بنیانگذاران استارتآپها، مدیران برند و بازاریابی است که میتواند کسبوکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسبوکار تبدیل کند.
اشتباهاتی که سد راه موفقیت برندها در شبکههای اجتماعی میشوند
امروزه کاربرد رسانههای اجتماعی در هویت بخشیدن به برندها بر همگان ثابت شده است؛ اما هنوز اشتباهاتی رایج، مانع موفقیت تعدادی از آنها در این رسانهها میشود.
کیفیت ساعتهای اولیه صبح را دستکم نگیرید
چگونگی گذراندن ساعات اولیه صبح، تعیینکننده موفقیت روز کاری ما است. با ساختن یک صبح خوب، روز خود را بهتر کنید.
چهار روش بازیابی سریع انرژی در محیط کار
وقتی در محل کار خود خسته میشوید یا حوصله کار ندارید، گاهی مشغول فعالیتهای غیرضروری میشوید؛ در حالیکه با راهکارهای این مطلب میتوانید بهسرعت انرژی کافی برای شروع مجدد کار را بهدست آورید.
نیمه پر لیوان را ببینید
اگر شما در مواجه با مسائل زندگی، فقط نیمه خالی لیوان را میبینید و جوانب منفی هر اتفاق را بزرگ میکنید، با استفاده از راهکارهای این مطلب، خوشبینی را در زندگی خود تقویت کنید.