نوشته های مرتبط: کاهش رتبه کسبوکار ایران در سطح جهانی
از ارتباط برندها با افراد محبوب در شبکههای اجتماعی تا نیروهای خدماتی همیشه در دسترس
پنج به اضافه يك، گزارشي است كه در آن به معرفي و تحلیل ٥ استارتآپ برتر خارجی و یک استارتآپ برجسته ایرانی پرداخته میشود.
کسبوکار جوان خود را در جوانی یا نوجوانی آغاز کنید
اگر شما بهدنبال راهاندازی استارتآپ در سنین نوجوانی یا جوانی هستید اما ایده خاصی ندارید و نمیدانید از کجا باید شروع کرد، این مطلب به شما کمک میکند تا نقطه شروع مناسب این مسیر را پیدا کنید.
تشکیل تشکلهای تخصصی، از مهمترین اولویتها در راستای تحقق کارآفرینی است
محمدرضا طلایی: تشکیل تشکلهای تخصصی در حوزه استارتآپها، از مهمترین اولویتهای ضروری در راستای تحقق کارآفرینی و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است.
هر فروشگاه اینترنتی، استارتآپ نیست
هر فردی که اپلیکیشن یا سایتی را برای فروش محصولات به صورت آنلاین راهاندازی میکند، بنیانگذار یک استارتآپ نیست.
سرمایهگذارانی که باید از آنها دوری کنید
تأمین سرمایه یکی از مهمترین مراحل شروع کسبوکار است و انتخاب سرمایهگذار نامناسب، میتواند یک استارتآپ را کاملا از مسیر اصلی خود منحرف کند.
خلاقیت کارمندان را نادیده نگیرید
یافتن راهحل برخی از چالشهای کسبوکارتان، سادهتر از آن چیزی است که فکرش را میکنید. کافیست از خلاقیت کارمندانتان کمک بگیرید.
چرا بازاریابی در مواردی ناخوشایند و وحشتآور است؟
بازاریابی شغل عجیبی نیست؛ با این حال ویژگیهایی دارد که باعث میشود حتی مدیران باتجربه و باهوش سردرگم شوند.