نوشته های مرتبط: راه‌اندازی سرویس تبلیغاتی جدید توسط آپارات

پکیج اصول حرفه‌ای بازاریابی کسب‌وکار (بخش اول)

۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۱۲:۰۰/ ۷ دقیقه

در این پکیج که در وب‌سایت نوپانا تهیه شده است، به ابزارها و راهکارهای سودمندی می‌پردازیم که شما را در بازاریابی حرفه‌ای کسب‌وکارتان بیش از پیش موفق می‌سازند.

جذابیت محصول در قفسه، کلید موفقیت برند‌ها در فروشگاه‌ها

۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۰/ ۳ دقیقه

برند‌سازی زبان مشترکی بین بنیان‌گذاران استارت‌آپ‌ها، مدیران‌ برند و بازاریابی است که می‌تواند کسب‌وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب‌وکار تبدیل‌ کند.

چگونه طرح کسب‌وکار یک‌ صفحه‌ای تهیه‌ کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۰/ ۷ دقیقه

طرح کسب‌وکار یک‌ صفحه‌ای، به آسانی و در زمان کمتر، استراتژی کسب‌وکار شما را به سرمایه‌‌گذار معرفی می‌کند؛ بنابراین از جهاتی بهتر و سودمندتر از طرح کسب‌وکار معمولی است.

تکسوس، ابزار جست‌وجوی بهتر در وب‌سایت

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۲:۰۰/ ۴ دقیقه

در این مطلب قصد داریم استارت‌آپی را به شما معرفی کنیم که جست‌وجو در وب‌سایت‌ شما را آسان‌تر و پیشرفته‌تر می‌کند و باعث افزایش رضایت کاربران می‌شود.

اصول و قواعد بازاریابی آنلاین

۱۳۹۶/۱۱/۱۲ - ۱۰:۰۰/ ۴ دقیقه

کارگاه آموزشی «بازاریابی دیجیتال با رویکرد تبلیغات همگن» در ششم بهمن ماه، توسط تیم نوآفرینان در دانشگاه تهران برگزار شد.

چگونه برای ایده‌ تجاری خود، سرمایه جذب کنیم؟

۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۱۰:۰۰/ ۸ دقیقه

افرادی زیادی هستند که ایده‌های تجاری خوبی دارند؛ اما برای اجرای آن‌ها سرمایه کافی ندارند. از بهترین راه‌های جذب سرمایه، تهیه طرح کسب‌وکار و ارائه آن به سرمایه‌گذار است

چرا و چطور در «شکست خوردن» متخصص شویم؟

۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۱:۱۵/ ۱۵ دقیقه

در جهان استارت‌آپ‌ها اگر شکست بخورید، یعنی یک قهرمان هستید و شکست خوردن روش جدید و باکلاس انجام کار محسوب می‌شود.

ایده‌ای که در ذهن دارید را به‌سرعت اجرا کنید

۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۰:۰۰/ ۵ دقیقه

تا به حال بسیار پیش آمده است که ایده‌ای داشته‌ایم؛ اما از ترس دشوار بودن آن را اجرا نکرده و پس از مدتی، خودمان را سرزنش کرده‌ایم. در این مطلب به راهکارهای مقابله با چنین وضعیتی می‌پردازیم.