نوشته های مرتبط: پای صحبت مدیران بازاریابی برترین استارتاپها در هفتمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ، DM talk!
شیپور بورسی میشود!
با توجه به رشد درآمدزایی و بلوغ مجموعه شیپور، عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار سرمایه به تصویب هیئت مدیره رسید.
برند ایران رنتر به لندو تغییر کرد!
تغییر نام برند میان استارتاپها به ندرت اتفاق افتاده و معمولا مجموعهها در صورت نیاز، ریبرندینگ را از جنس تغییر لوگو و هویت بصری رقم میزنند. اکنون اما ایرانرنتر نام خود را در کنار هویت بصریاش تغییر داده است! لندو نام جدید این استارتاپ است.
استارتاپ دیدار ۴ میلیارد تومان سرمایه جذب کرد
حمید محمودزاده مدیر عامل دیدار از جذب سرمایه این استارتاپ توسط یک سرمایهگذار فرشته (Angel Investor) خبر داد.
مالکیت صددرصدی صباایده روی سینماتیکت
هلدینگ صباایده مالک برندهای آپارات، فیلیمو و صباویژن که تا پیش از این بخشی از سهام سینماتیکت را در اختیار داشت، با کامل کردن سبد سهام خود از این پلتفرم فروش آنلاین بلیط سینما، مالک صددرصدی آن شد.
نیاز کسبوکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال
غیرممکن است کسب و کاری در فضای آنلاین کار کند و به خدمات دیجیتال مارکتینگ نیازی نداشته باشد. اما انبوه ابزارها و خدمات مختلف، آژانسهای تبلیغاتی و افراد فعال در این حوزه، باعث شده تا کسبوکارها و استارتاپها گاهی دچار سردرگمی شوند. در واقع باید ببینیم کسبوکارهای آنلاین در حوزه بازاریابی دیجیتال چه نیازهایی دارند.
دعوت مردم و مسئولان به استفاده از ظرفیتهای کسبوکارهای اینترنتی برای مهار ویروس کرونا
انجمن کسبو کارهای اینترنتی طی بیانیهای مردم و مسئولان به استفاده از ظرفیت های کسبوکارهای اینترنتی برای مهار ویروس کرونا دعوت کرد.
فرصتهای حمایتی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۰ اعلام شد
دبیرخانه اینوتکس ۲۰۲۰ برای شرکتکنندگان در این نمایشگاه فرصتهای حمایتی ویژهای در در نظر گرفته است.
به جای اتهامزنی بیهوده از ظرفیت دیجیکالا استفاده کنید
نمایندگان مجلس: در شرایط بحران بیدلیل به کسب و کارهای استارتاپی همچون دیجیکالا اتهام وارد نکنیم و باید فداکاریهای آنها حمایت شود.