شیپور بورسی می‌شود!
با اعلام روابط عمومی شیپور: ۱۰

شیپور بورسی می‌شود!

توسط تحریریه نوپانا | ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ - ۱۲:۲۷ | ۳ دقیقه

با توجه به رشد درآمدزایی و بلوغ مجموعه شیپور، عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار سرمایه به تصویب هیئت مدیره رسید.

نوپانادرپی رونق اخیر بازار سرمایه ایران و شرایط مساعد جهت ورود شرکت‌های خصوصی پیشرو به این بازار، هیئت مدیره شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) با پیشنهاد عرضه عمومی سهام این شرکت موافقت کردند.

بر این اساس رضا اربابیان، مدیرعامل شیپور با بیان اینکه عرضه عمومی سهام این شرکت یکی از اهداف سال ۱۳۹۹ شیپور است، از انعقاد قرارداد مشاوره پذیرش این شرکت در پی تصویب این استراتژی با یکی از مشاوران مالی خوشنام خبر داد.

وی افزود: با توجه به رشد و دستاورد‌های اخیر این شرکت در صنعت نیازمندی‌ها به‌نظر می‌رسد هم‌اکنون زمان مناسبی جهت ورود این شرکت به بازار سهام باشد.

مجید آنت مدیرمالی شیپور نیز که سابقه مشارکت در عرضه عمومی چندین شرکت دیگر را در رزومه خود دارد، با اشاره به شفافیت صورت‌های مالی، رعایت استانداردهای بالای حسابداری و حسابرسی، و انضباط مالی موجود در این شرکت در کنار وجود سهامداران بورسی و نهادهای مالی این مجموعه مانند شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران، صندوق سرمایه‌گذاری رویش لوتوس، شرکت سرمایه‌گذاری ایران و فرانسه و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران ابراز امیدواری کرد که فرآیند عرضه این شرکت به مراتب از دیگر استارتاپ‌های ایرانی سریع‌تر و هموارتر خواهد بود.

این در حالی است که در سال های اخیر شیپور توانسته با توجه ویژه به فرایند رشد و جذب نیروهای متخصص، نقشی قابل توجه را در بازار نیازمندی های آنلاین ایفا کند و هم اکنون بیش از ۲۵۰ نفر پرسنل در بخش های مختلف این مجموعه مشغول به کار هستند.

برچسب‌ها: بورساستارتاپشیپوررضا اربابیان
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره تحریریه نوپانا

نوپانا وب‌سایتی برای بررسی و تحلیل آخرین رویدادهای زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای نوپا و کارآفرینی است. این وب‌سایت با هدف ترویج فرهنگ کارآفرینی، حمایت از زیست‌بوم استارت‌آپی و افزایش آگاهی مخاطبان در زمینه‌های مربوطه فعالیت می‌کند.