نوشته های مرتبط: پای صحبت مدیران بازاریابی برترین استارتاپها در هفتمین رویداد تخصصی دیجیتال مارکتینگ، DM talk!
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
توسعه استارتآپها، اولویت جوانترین گزینه پیشنهادی برای حضور در کابینه دولت
وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، یکی از اولویتهای خود برای دولت دوازدهم را توسعه کسبوکارهای نوپا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام کرد.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
از سفارش آب تا برطرف شدن مشکل پول خرد تاکسیها
در مراسم «نوآوردروز» پنجمین دوره شتابدهی آواتک، ۸ استارتآپ به معرفی کسبوکار خود پرداختند و تلاش کردند سرمایهگذاران را متقاعد به سرمایهگذاری در استارتآپ خود کنند.
راهاندازی یک کسبوکار آنلاین موفق را از کجا شروع کنیم؟
در عرصه کارآفرینی دیجیتال بدون آن که نمونههای موفق را مطالعه و ارزیابی کرده باشید، نمیتوانید به ایدهها و روشهای موفقیتآمیزی دست یابید.
۶۳ ایده نوآورانه برای راهاندازی کسبوکار پرسود با کمترین هزینه
در جستوجوی ایدهای برای راهاندازی کسبوکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسبوکاری پرسود تبدیل میشوند را معرفی میکنیم.
کسبوکار مبتنی بر اپلیکیشن خود را به اوج برسانید
«بکتوری» خدمات سمت سرور ارائه میدهد و «تپسل» محصولی با شکل و فرم یک آژانس تبلیغاتی است؛ اما هر دو در یک نقطه به هم میرسند و آن نقطه، کسبوکار مبتنی بر اپلیکیشن است.
چگونه کمپین موفقی در بازاریابی دیجیتال طراحی کنیم؟
کارگاه طراحی کمپین در بازاریابی دیجیتال، در محل شتابدهنده آواتک برگزار شد. گزارش این کارگاه را در ادامه میخوانید.