۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه
قسمت نهم ۸

۶۳ ایده نوآورانه برای راه‌اندازی کسب‌وکار پرسود با کمترین هزینه

توسط محمد حاجی‌علی همدانی | ۱۳۹۶/۰۵/۱۶ - ۱۲:۰۰ | ۷ دقیقه

در جست‌وجوی ایده‌ای برای راه‌اندازی کسب‌وکاری خلاقانه با کمترین هزینه هستید؟ در این صورت این مطلب مخصوص شماست! در این مطلب ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

نوپانا: همه ما مطمئنا دوست داریم کسب‌وکاری برای خود راه‌اندازی کنیم و مستقل باشیم. این موضوع نیازمند جهت‌گیری اهداف و آرزوهایمان به‌سوی ایده‌هایی است که پول بیشتر، اعتبار بیشتر و در نهایت سرمایه‌گذاری‌های کلان به همراه داشته باشند؛ اما کدامیک از ایده‌های شما می‌تواند آغازگر این تغییر باشد؟

از مراقبت کودکان، خدمات فنی، مشاوره کسب‌وکار، ساخت صنایع دستی و رزومه‌نویسی گرفته تا تمام زمینه‌های مهارتی افراد با در نظر گرفتن میزان علاقه‌ و بودجه آنها در لیست ایده‌های ما جمع‌آوری شده‌اند. این ایده‌ها را می‌توانید با کمترین هزینه راه‌اندازی کنید.

ما همچنین لیستی از منابع را برای هر یک از این ایده‌ها ارائه می‌دهیم که به شما کمک می‌کنند تحقیقات خود را کامل کنید. این موارد، اولین منابع مورد نیاز برای شروع مسیر استارت‌آپی شما از ایده تا مالکیت یک کسب‌وکار است.

در ادامه، ۶۳ ایده نوآورانه که با کمترین هزینه به کسب‌وکاری پرسود تبدیل می‌شوند را معرفی می‌کنیم.

قسمت نهم:

۱۷. طراحی دکوراسیون گل (طراحی گل)

اگر شما گل‌ها را دوست دارید و می‌خواهید با استفاده از آنها درآمد کسب‌ کنید،‌ این ایده برای شما یک فرصت مناسب است. با بهره‌گیری از استعداد طراحی، می‌توانید کسب‌وکار خود را در زمینه طراحی دکوراسیون گل آغاز کنید. طراحان گل، از گل‌ها و سبزه‌ها برای طراحی دکوراسیون‌های خاص و جذاب توسط آنها برای مناسبت‌هایی مانند عروسی‌، ‌خاکسپاری، رویداد‌های اجتماعی و ... استفاده می‌کنند. آنها وسایل و مواد مختلفی را برای برش و شکل‌دهی قالب نگه‌دارنده گل‌ها به کار می‌گیرند. پس از راه‌‌اندازی این کسب‌وکار، خدمات خود را با ایجاد ارتباط با مدیر رویداد‌ها، عروسی‌ها و شرکت‌های پذیرایی گسترش دهید.

۱۸. بهینه‌سازی وب‌سایت و مشاوره تبلیغات دیجیتال

در گذشته برای این‌ که کسب‌وکارها توسط مشتریان دیده‌ شوند و مورد توجه قرار گیرند، تبلیغات در مکان‌های عمومی کفایت می‌کرد؛ اما امروزه برای این‌ کار به یک وب‌سایت نیاز دارید؛ هرچند در کنار آن باید وب‌سایتی که طراحی کرده‌اید، رتبه‌ قابل قبولی در نتایج موتورهای جست‌وجو نسبت به رقبا داشته باشد. بازاریابی آنلاین و مشاوره تبلیغات، در واقع مشاوره‌ای در راستای جذب کاربر برای کسب‌وکار است. بخش مهمی از این کار، بهینه‌سازی وب‌سایت برای حضور بیشتر در نتایج موتورهای جست‌وجو یا همان سئو و اجرای تبلیغات در پلتفرم‌های گوگل، فیس‌بوک و مانند آنها است. تخصص شما در این عرصه می‌تواند به‌کسب‌وکار‌ها کمک کند تا آمار بازدید آنها بیشتر شود و این اطمینان را به آنها بدهد که پولی که صرف تبلیغات به این روش می‌کنند ارزش نتیجه آن را دارد. این کسب‌وکار به اطلاعات در زمینه بازاریابی دیجیتال و همچنین شخصیت قابل انعطاف و آماده برای رشد و تغییر نیاز دارد.

(همچنین بخوانید: بازار داغ دیجیتال مارکتینگ را در دست بگیریم)

منبع

برچسب‌ها: کسب‌وکارایدهکارآفرینکارآفرینیمشاورهرسانه اجتماعیبهینه‌سازیتبلیغاتبازاریابی دیجیتالSEOMarketingبازایابی آنلاینسئوطراحیاستارت‌آپاستارتاپ
به اشتراک بگذارید: تلگرام توییتر لینکدین لینک کوتاه:

درباره محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی

محمد حاجی‌علی همدانی، دانش‌آموخته مهندسی پزشکی است. او از سال ۱۳۹۳ به‌عنوان مدیر پژوهشی باشگاه مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد تهران‌جنوب برگزیده شده و با فعالیت‌های تخصصی در زمینه مهندسی پزشکی و پردازش تصویر، هم‌اکنون مدیریت بخش فنی استارت‌آپ Maczooo mirror را برعهده دارد.