نوشته های مرتبط: از دیجی‌کالا تا دیجی‌کالا نکست

اولین حضور گسترده گروه دیجی‌کالا در نمایشگاه تخصصی الکامپ

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۶:۵۱/ ۳۱ دقیقه

گروه دیجی‌کالا، شامل دیجی‌کالا فِرش (سوپرمارکت دیجی‌کالا)، فیدیبو، دیجی‌پی، دیجی‌کالانکست، ادرو و فاینال تارگت در غرفه دیجی‌کالا واقع در ورودی سالن الکام استارز (سالن ۸ و ۹) نمایشگاه حضور دارد.

چگونه یک کسب‌وکار فناورانه در ایران راه‌اندازی کنیم؟

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۳:۳۹/ ۵ دقیقه

در آخرین روز نمایشگاه الکامپ، کارگاه دیجی‌کالا با موضوع «How to start a tech business in iran» و سخنرانی روح‌الله رحمانی مدیرنوآوری دیجی‌کالا برگزار شد.

چگونه یک فرهنگ کاری خوب در استارت‌آپ خود بنا کنیم

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۷:۴۶/ ۵ دقیقه

مجموعه کارگاه‌های دیجی‌کالا با موضوعات مسائل واحد عملیات دیجی‌کالا را چطور حل می‌کنیم ، فرهنگ کاری در استارت‌آپ، چگونه در صنعت تجارت الکترونیک رشد کنیم، چالش‌های مارکت‌پلیس؛ روز شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ در نمایشگاه الکامپ در غرفه دیجی‌کالا برگزار شد.

چگونه تکنولوژی دانشگاه را به صنعت تبدیل کنیم؟

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۲۳:۴۰/ ۴ دقیقه

معان نوآوری دیجی‌کالا، درباره‌ی «راه‌اندازی استارت‌آپ در ایران» در الکلم‌تاکز واقع در سالن ۶ نمایشگاه الکامپ سخنرانی کرد.

ارائه تجربه‌‌های ارزشمند مدیران دیجی‌‌کالا در الکامپ

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۲:۱۷/ ۷ دقیقه

مجموعه کارگاه‌های دیجی‌کالا با موضوعات مدیرجوان بودن چه حسی دارد؟ ، ری‌اکت‌نیتیو و مسیر شغلی در تیم فرانت‌اند دیجی‌کالا، چیزهایی که در سال اول فعالیت در دیجی‌کالا یاد گرفتیم، وقتی تحلیل آماری از مشتریان جام جهان‌نما می‌سازد، چگونه یک دیزاین سیستم در دیجی‌کالا ایجاد کردیم؛ روز جمعه ۲۸ تیر ۱۳۹۸ در نمایشگاه الکامپ در غرفه دیجی‌کالا برگزار شد.

کارگاه‌های روز اول دیجی‌کالا در الکامپ برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۳:۳۱/ ۸ دقیقه

مجموعه کارگاه‌های دیجی‌کالا با موضوعات دلایل شکست استارت‌آپ‌ها، یک روایت معتبر از روابط عمومی دیجی‌کالا، خصوصیات مدیرمحصول، ۱۰ دلیل برای بازاریابی عملکرد، مقابله با ترس از شکست با روش هکتان، اهمیت نظارت بر عملیات بازرگانی در تجارت الکترونیک روز پنج‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ در نمایشگاه الکامپ در غرفه دیجی‌کالا برگزار شد.

از انتقال تجربه تا ارتباط مستقیم با مشتریان

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۲۱:۰۱/ ۱۰ دقیقه

نمایشگاه الکامپ امسال برای اولین بار شاهد حضور بزرگ‌ترین شرکت حوزه تجارت الکترونیکی ایران خواهد بود. دیجی‌کالا تصمیم دارد در الکامپ بیست و پنجم با همه اعضای گروه خود در این نمایشگاه حاضر شود و ارتباط کاملی را با مخاطبان خود برقرار کند.

دیجی‌کالا در الکامپ بهترین تجربیاتش را به اشتراک می‌گذارد

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۹/ ۳ دقیقه

در دیجی‌کالا چه می‌گذرد؟ گروهی از مدیران و کارشناسان این شرکت استارتاپی در نمایشگاه الکامپ در پاسخ به این سوال، از مهمترین تجربیات خود می‌گویند.