در دیجیکالا چه میگذرد؟ گروهی از مدیران و کارشناسان این شرکت استارتاپی در نمایشگاه الکامپ در پاسخ به این سوال، از مهمترین تجربیات خود میگویند.
نوپانا به نقل از تابناک، نمایشگاه الکامپ تهران به عنوان مهمترین رویداد حوزه فناوری اطلاعات در ایران شناخته میشود. این نمایشگاه در سالهای اخیر به جز حضور گسترده شرکتهای داخلی و خارجی فناوریمحور، میزبان تعداد قابل توجهی از شرکتهای استارتاپی کوچک و بزرگ بوده است.
دیجیکالا هم به عنوان یکی از شرکتهای استارتاپی برتر ایران در حوزه تجارت الکترونیک، قصد دارد امسال با برگزاری ۱۷ کارگاه آموزشی در نمایشگاه الکامپ ۱۳۹۸، حضور فعال داشته باشد.
مدرسان این کارگاهها، مدیران ارشد و کارشناسان باتجربه دیجیکالا و مجموعههای مرتبط به این گروه است.
کارگاههای دیجیکالا با عنوان «اتاق تجربه» از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ تیر در غرفه دیجیکالا در ورودی سالن ٨ و ٩ برگزار خواهند شد.
«چرا استارتاپها شکست میخورند؟»، «تجربه لانچ محصول»، «فرهنگ کاری در استارتاپ»، «چگونه در صنعت تجارت الکترونیک رشد کنیم؟»، «چالشهای مارکتپلیس» و «چگونه کسب و کار فناوریمحور را در ایران راهاندازی کنیم»، عناوین بعضی از این کارگاههای آموزشی جذاب هستند که برای بسیاری از فعالان و علاقمندان استارتاپی جالب توجه است.
گفتنی است که شرکت در این کارگاهها کاملا رایگان است و شرکت در آنها نیاز به ثبتنام قبلی ندارند.
در غرفه دیجیکالا علاوه بر برگزاری این کارگاهها مجموعههای مختلف این گروه از جمله، دیجیکالا فِرش (سوپرمارکت دیجیکالا)، مارکتپلیس دیجیکالا، دیجیاستایل، فیدیبو، دیجیپی، دیجیکالانکست، ادرو و فاینال تارگت حضور خواهند داشت.
بیستوپنجمین دوره نمایشگاه الکامپ امسال از پنجشنبه این هفته ۲۷ تیرماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی شهر تهران آغاز میشود و تا روز یکشنبه ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ ادامه دارد.
منبع: تابناک