نوشته های مرتبط: توسعه ابزارهای نظارتی برای کنترل کالاهای غیراصل
مشتریان هدف، فانوسی برای هدایت استارتآپ شما هستند
مشتریان هدف کسانی هستند که در طول زمان از همه به شما وفادارتر هستند. برای اینکه یک استارتآپ موفق داشته باشید باید این مشتریان را با خود همراه کنید.
چرا گردهماییهای درونسازمانی، برای کسبوکار شما سودمند هستند؟
برگزاری گردهماییهای درونسازمانی، نوعی تکنیک مدیریتی است. هنگامی که سازمانی بخواهد سطح روابط خود با گروه خاصی را افزایش دهد از این تکنیک استفاده میکند.
شاخص رضایت مشتری چیست و چگونه کسبوکار شما را بهبود میدهد؟
مشتریان رضایتمند، مشتریان وفادار هستند؛ اما از کجا میتوان فهمید مشتریان چه حسی دارند؟ پاسخ، بررسی شاخص رضایت مشتری است.
کارمندان موفقی که استارتآپها باید آنها را استخدام کنند
نیروی کار باهوش و قوی، باعث موفقیت شرکت با هر اندازهای میشود؛ اما کارمندان استارتآپی موفق، ویژگیهای منحصربهفرد دیگری نیز دارند.
چهار سوالی که پیش از توسعه کسبوکار، باید از خود بپرسید
توسعه کسبوکار بسیار چالشبرانگیز است. بهتر است قبل از انجام هرکاری، اگر در فکر توسعه کسبوکارتان هستید به سوالات این مطلب پاسخ دهید و در نهایت تصمیم خود را بگیرید.
راهبران جوان موفق، چه عادتهایی دارند؟
راهبران جوان استارتآپها با وجود کمتجربگی، توانایی انجام کارهای شگفتانگیزی دارند؛ تنها کافیست با الگو قرار دادن راهبران موفق، عادتهای صحیحی در خود ایجاد کنند.
با قدردانی آگاهانه از کارمندان، بازدهی سازمان خود را بالا ببرید
شما بهعنوان یک مدیر موظف هستنید که کارمندان خود را درک و از آنها قدردانی کنید. این کار برای بقای کسبوکار شما الزامی است.