نوشته های مرتبط: ۱۷ تاکتیک موثر روابط عمومی برای استارتآپها
عدم توجه به نیاز بازار
طبق بررسیها 42 درصد استارتآپها به دلیل عدم توجه به بازار محصول و یا خدمت خود، شکست میخورند.
چگونه سریعتر کار کنیم
راهبردهایی برای سریعتر بودن
تاکسییابهای آنلاین چطور گل کردند؟
اپلیکیشن تپسی با هدف افزایش کیفیت، امنیت و کاهش هزینه سفرهای درون شهری به شکل بومی راهاندازی شده است.
نگاهی به جالبترین محصولات CES
برس موی هوشمند و چای هوشمند دو محصول شگفتیساز در نمایشگاه CES 2017 شدند.
مجلس كجای کار ایستاده است؟
مجلس بایستی در راستای توسعه صنعت اطلاعات و ارتباطات اهتمامی جدی و عزمی راسخ داشته باشد.
نیاز به ایجاد درک درست از مفهوم استارتآپ
به اعتقاد مهدی غیبی، قرائتی که از کسب و کار نوپا شده براساس تصویری مخدوش بنا شده است.
تشکیل سه صندوق بورس ایده برای حمایت از استارتآپها
غلامرضا سلیمانی از راهاندازی سه صندوق اعتباری در فرابورس برای حمایت از استارتآپها با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان صنایع کوچک خبرداد.
تصمیم به تسهیلگری در فعالیت استارتآپها
ابوالحسن فیروزآبادی از بررسی فعالیت کسبوکارهای نوپای اینترنتی در مرکز ملی فضای مجازی خبرداد.